ThrSettler Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg har begynt og få disse utrolig ireterende "reklamene" på alle netleserene mine... Popups, "linker", osv (se vedlegg) Jeg har fjernet alle utvidelser, avinnstalert alle ukjente programer. kjørt windows og chromes egne anti virus programer og reseter. Oppgradert til mcafee antivirus... INGENTING fungerer.... Med et par søk på google kan jeg se et par forsjelige sider om hvordan man blir kvitt det. Men mesteparten av de ønsker og presse på meg ukjente programer jeg har null kjenskap eller tilit til. noen som har noen tips? Takk på forhåndsettler Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Ville lastet ned mbam, superantispyware og ccleaner for å få rensket maskinen for tull og rask. Jeg bruker Adblock og Ghostery utvidelsene til Firefox for å forhindre reklame og sånt tull på min maskin. Lenke til kommentar
ThrSettler Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2014 Ville lastet ned mbam, superantispyware og ccleaner for å få rensket maskinen for tull og rask. Jeg bruker Adblock og Ghostery utvidelsene til Firefox for å forhindre reklame og sånt tull på min maskin. fant en hau med ting som mcafee ikje fant, men gifter dritten er der enda. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Last ned Ghostery utvidelsen å blokker gifter saken. Deaktiver bare alt som det står advertising på. Nettsider laster raskere å du slipper reklame overalt. Genial utvidelse: Lenke til kommentar
MrMountainLurk Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Du må som oftest tilbakestille nettleserene dine også. Og noen ganger, særlig til Internet Explorer, må du endre på målet til snarveien (Høyreklikk og velg egenskaper) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå