Bruker-88036 Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Hun har stil wb til å passe med det hvite i bildet, mens de andre ikke har gjort det. derfor det hvite lyset, istedenfor det fargeskjæret som er på de andre bildene. Jeg bare gjetter nå. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Hvitbalanse og etterbehandling etter smak, selvfølgelig.. 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Ja, jeg burde skrevet. "istedenfor det riktige fargeskjæret" som er i de andre bildene,. Smak og behag. selvfølgelig. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Og - med dagens sparepærelys er Raw nesten et must - vanlige presets for belysning funker ikke i 2350K sparepærelys... 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Både kompaktlysrør og LED kan være ille på grunn av "manglende" deler av lysspekteret gir merkelige farger på en del fargede gjenstander. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 ...og dermed bekrefter du bare det Trondster sier, skal man være pirkete så er raw et "must" i vanskelig belysning... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Undrer meg ellers at jeg ikke har sett et eneste sparepære-preset for hvitbalanse - som tok utgangspunkt i 2400K eller så. Og helt enig, Simen1, det blir ikke lettere av at mange sparepærer har "kreative" fargespektre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå