indahla Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg kjøpte en ny Surface RT (meget billig) hos Elkjøp i august i år. Da enheten var ny hadde den en batterikapasitet på 31 mWh. Nå, 4.5 måneder senere er denne synket til 23 mWh. Er ikke det en altfor stor nedgang? Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Det er lett å redusere et litium batteri. Utladet lenge? Veldig varmt? Står med laderen i lenge om gangen? Bare se på mobiltelefoner og pcer til eldre folk. De dreper batterier på kort tid. Har du nyeste oppdateringer etc? Sjekket hvor lenge den faktisk holder? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Sånn var w8 battery reports på min Lenovo Yoga til 11 k også. Full capacity ned til 70% etter 7-8 måneder. Bruktes ikke daglig engang og var veldig forsiktig med drain/lading. Vet ikke helt om jeg tror på det. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 13. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2014 Lader står aldri i særlig mye lengre enn den trenger. Den har kun vært ladet opp 16 ganger i følge samme rapport. Ikke blir den varm, nei. Usikker hvor lenge den faktisk holder men den blir fort tom (max 24 timer) når den står i stand-by. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Kan jo være der du har er lite påkostet internt med logikk ,eks hva gjøres med og i lion batteriet om strømmen står i 24/7. Hvis mobil batterier er like dårlige som dette (mtp raskt tap av max capacity) er det ikke rart vi sliter med å ha strøm hele dagen noen måneder etter at vi har ny mobil . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå