Tobba89 Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Hei Skal kjøp meg en ny gaming skjerm snart, og ser at eg virkelig må utnytte G-sync som mitt GTX 970 støtter. Er ikke særlig glad i fargene eller innsynsvinkelen til TN paneler, og i den anledning lurer eg på om det finnes/planlegges ett IPS, PLS etc paneler som IKKE er TN som skal støtte G-sync? Eg er klar over at TN paneler har lavere responstid og høyere Hz, men kan ofre litt responstid for å få de friske og fine fargene som ett IPS panel kan gi Setter veldig pris på tilbakemelding! Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Nei (...ikke ifølge prisjakt). Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Hva tror du en 27" ville kostet om de var i salg? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Her er noen g-sync skjermer å velge mellomhttps://www.komplett.no/search?q=g+sync Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Du er klar over at ROG Swiften sitt TN-panel har 8-bit fargegjengivning og et generelt bra TN-panel slik at et H-IPS-panel med 2560x1440 ikke er i stand til å vise bedre farger eller kontraster? Den eneste fordelen du ville fått med en teoretisk skjerm tilsvarende U2713 med G-sync er bedre innsynsvinkler mot en betraktelig økning i etterslep. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Hei Skal kjøp meg en ny gaming skjerm snart, og ser at eg virkelig må utnytte G-sync som mitt GTX 970 støtter. Er ikke særlig glad i fargene eller innsynsvinkelen til TN paneler, og i den anledning lurer eg på om det finnes/planlegges ett IPS, PLS etc paneler som IKKE er TN som skal støtte G-sync? Eg er klar over at TN paneler har lavere responstid og høyere Hz, men kan ofre litt responstid for å få de friske og fine fargene som ett IPS panel kan gi Setter veldig pris på tilbakemelding! Mvh Torbjørn Jeg lurer også hvor mye du hadde vært villig til å betale G-sync med en ips eller Pls skjerm ville ha blitt en nedtur, fordi noe av poenget med g-sync er at bildeflyten skal være VELDIG smooth, og det blir det ikkje med 60hz og IPS/PLS. De overklokkbare ips/pls skjermene er ikkje så verst, men fargekvaliteten går litt ned virker det som med så høy frekvens som 100-120hz. Har selv hatt en Qnix 2710 (pls) som jeg overklokket til 120hz. Tror du det var digg med Asus swift g-sync i forhold? Oooh YES ! Endret 18. desember 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå