Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skuffet over fortid, er det urimelig?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er mann på 22 år, som har vært i et forhold i 3 år.
Skal holde det kort.

Jeg ble sammen med kjæresten når vi begge var 19. Visste på det tidspunktet om en ex-kjæreste som hun hadde vært sammen med i ett år tidligere. Senere fant jeg ut at hun har tilsammen har 3 ex-kjærester, og alle de forholdene skjedde iløpet av 6 måneder når hun var 16-17 år.

For min del, er hun min første sex-partner og kjæreste.

En av ex-kjærestene er en tidligere barndomsvenn, og en annen er en jeg må omgåes mye med pga felles omgangsgjeng.

Jeg synes å ligge med 3 dudes, på 6 måneder, når du er 17, er billig. Den tanken plager meg mye.

Slitsomt å se trynene deres hele tiden også (Påminnelse).

Noen i samme situasjon / tanker ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal holde det kort.

Jeg ble sammen med kjæresten når vi begge var 19. Visste på det tidspunktet om en ex-kjæreste som hun hadde vært sammen med i ett år tidligere. Senere fant jeg ut at hun har tilsammen har 3 ex-kjærester, og alle de forholdene skjedde iløpet av 6 måneder når hun var 16-17 år.

En av ex-kjærestene er en tidligere barndomsvenn, og en annen er en jeg må omgåes mye med pga felles omgangsgjeng.

Jeg synes å ligge med 3 dudes, på 6 måneder, når du er 17, er billig. Den tanken plager meg mye.

Dude, let it go.

Dere er/var ungdommer. Folk gjør mye rart i 16-17 års-alderen. Å ha tre kjærester i rask rekkefølge gjør deg ikke billig. Dessuten... So what? Det var da FØR hu blei sammen med deg.

Endret av L4r5
  • Liker 7
Lenke til kommentar

jeg forstår tankene til TS veldig godt.

Samtidig er det sånn at sexuelt aktive jenter er nettopp det - sexuelt aktive. Det er jo derfor hun er sammen med deg og har sex med deg også....

Sånne ting er veldig vanskelig, og jenter som har ligget litt rundt, blir gjerne fordømt. Samtidig må man jo bare akseptere og kanskje også gi cred til jenter som faktisk liker sex - jeg har sett mange eksempler på det motsatte og det er like tragisk det.

Så det har en tendens til å bli feil uansett.

JEg skjønner godt at TS tenker på det der. Du vet bare selv hvor mye det irriterer deg eller ikke... Blir det verre dag for dag, er det et dårlig tegn, det er alt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lå en gang med ei jeg hørte etterpå hadde lugget med 2 andre på forskjellige tidspunkt tidligere på kvelden, kjenner ei som lå med 4 stk iløpet av en helg.

Så synes ikke hun hører så ille ut i mine øyne.

Hvis jeg tar livet av 25 personer, så er ikke det så ille. ABB tok til sammenligning livet av 77 personer.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skal holde det kort.

Vet hvordan du føler deg. Du føler dama di er fortsatt løs selvom dette var lenge siden.

Hvordan dette plager deg idag er avgjørende for hva du bør gjøre videre.

Er du misfornøyd (som du virker?) slå opp med en gang da vel.

Ingen grunn til at begge skal få det surt, kanskje du har godt av å finne deg ei å starte på nytt med, men ikke bli overasket når mest sannsynlig denne evt. nye jenten har lignende fortid.

Eller ta rådet til Zarac, det er du som får lov å bange henne nå, og du kan smile pent til de som hadde seg med henne før deg, "Dere får ikke den muligheten igjen" mohaha, de må finnes seg noen andre og sliter sikkert med samme problem "Ånei denne jenta jeg liker har banget så mange andre dudes før meg". Ja stakkars dem.

Ta disse -> ordene som beste øyeåpneren, jeg er Mann 24 år, jeg var jomfru fram til 19, nå er jeg 24 og har hatt sex med 6 forskj. jenter på denne perioden. 2 av de var kjærester og gud vet hvor mange hyrdestunder det ble, men poenget er jeg har gjort det motsatte av kjæresten din.

Kanskje burde du verdsette mer at hun har modnet nå og ikke holder på som da hun var 16-17 år og er trofast mot deg? Det finnes faktisk slike jenter som går inn og ut av forhold, har banga mange i fortiden, bare surrer rundt fordi dem syns det er gøy, og utrolig nok høres ikke kjæresten din slik ut.

Jeg trodde slike var verdt å ta vare på uansett hvilken fortid man måtte ha, ville ikke du likt å få en second-chance hvis det var omvendt situasjon? Jeg er rimelig sikker på du ville svart ja og blitt lei deg om kjæresten din plutselig ikke ville ha deg lenger pga. noe du gjorde før i tida. Sier ikke du SKAL slå opp men bare tenk litt hva du driver med.

Endret av James Bond
Lenke til kommentar

Hvis jeg tar livet av 25 personer, så er ikke det så ille. ABB tok til sammenligning livet av 77 personer.

Dårlig sammenligning, vet om flere jenter som hopper mellom mer eller mindre seriøse, forhold som sjeldent varer lengre enn 2-3 måneder og selv om det er lett å høyne på øyebrynene av det er det forskjell på det, det jeg nevnte tidligere og det trådstarter skrev om.

Men din logikk kunne jeg sagt at det er forskjell om man dreper en kar som voldok datra di og det å drepe 77 ungdommer.

Endret av Tvillingsjel
quote-pyramide
Lenke til kommentar

Dårlig sammenligning, vet om flere jenter som hopper mellom mer eller mindre seriøse, forhold som sjeldent varer lengre enn 2-3 måneder og selv om det er lett å høyne på øyebrynene av det er det forskjell på det, det jeg nevnte tidligere og det trådstarter skrev om.

Men din logikk kunne jeg sagt at det er forskjell om man dreper en kar som voldok datra di og det å drepe 77 ungdommer.

Du forstod visst ikke at jeg bare påpekte at det er en stor logisk brist i innlegget ditt.

Endret av Tvillingsjel
quote-pyramide
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At 3 forhold iløpet av 6mnd ikke er så ille sammenlignet med 3 på en kveld?

Det du skrev var at tre forhold på et halvt år ikke er så mye siden det er noen som har hatt sex med fire stykker iløpet av en helg. Der kom 25 drap vs 77 drap inn i bildet. Ting kan være veldig ille selv om det finnes verre tilfeller.

Endret av Tvillingsjel
quote-pyramide
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...