Gjest medlem-169651 Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Hei, jeg er en 41 år gammel mann som må finne meg ny jobb. Jobber nå i en servicebedrift der jeg tjener godt, men det sliter på meg mentalt da jeg lider av sosial angst og har høyt sykefravær pga dette. Er fysisk helt i orden og intelligent, men det er det sosiale da. Jeg ønsker meg først og fremst en jobb der jeg ikke trenger å ha med mennesker å gjøre. Finnes det en slik jobb, og i så fall hvilken? Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Oppsynsmann i skog. Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Forfatter, korrekturleser (kan muligens jobbe hjemmefra da?), fyrvokter, reparere datamaskiner eller lignende på et verksted uten kundekontakt, togfører, trikkefører, lastebilsjåfør. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Hvordan "fungerer" den sosiale angsten din. Er det kontakt med fremmede/kunder som utløser den mest, eller slite du rundt kolleger også? Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Hvordan "fungerer" den sosiale angsten din. Er det kontakt med fremmede/kunder som utløser den mest, eller slite du rundt kolleger også? Den er stort sett alltid tilstede, men verst når mennesker rundt meg kan komme til å kreve noe av meg eller spørre om noe. Liker ikke menneskekontakt i særlig grad i det hele tatt, bortsett fra kona og barna mine. Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Hvordan "fungerer" den sosiale angsten din. Er det kontakt med fremmede/kunder som utløser den mest, eller slite du rundt kolleger også? Den er stort sett alltid tilstede, men verst når mennesker rundt meg kan komme til å kreve noe av meg eller spørre om noe. Liker ikke menneskekontakt i særlig grad i det hele tatt, bortsett fra kona og barna mine. Start familiebedrift! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Om du ikke har utdanning så er det viktig å finne en jobb basert på hva du er flink til, eller om erfaring fra din nåværende stilling kan overføres til en annerledes jobb som du vil like. Har du noen gode ferdigheter? Kan jobben din i ditt nåværende serviceyrke overføres til lignende jobber Jeg tror det vil være demotiverende å starte fra bunnen i en uutdannet stilling, spesielt når du har en familie å forsørge og et hus å vedlikeholde, så jeg ville ikke gått alt for langt vekk fra yrkesretningen din. Endret 16. desember 2014 av Gavekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå