Ali al-shemmari Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Hei, Jeg heter Ali og er 17 år gammel jeg lager morsomme videoer på Vine og youtube. Men har jeg legget merke til at det er vanskelig og lage morsomme videoer alene jeg trenger en crew så jeg lurte på om dere som leser dette vil ta imot dette tilbudet og hadde vært heftig om dere hadde hatt en videokamera er lei og filme på mobilen XD Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Du ber om at noen skal jobbe gratis for deg, og låne deg utstyr, slik at du får flere følgere på youtube? Høres jo lønnsomt ut.. Lenke til kommentar
Ali al-shemmari Skrevet 13. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2014 Vel det var et tilbud og jeg sa om noen av dere ville joine crewet Lenke til kommentar
Ali al-shemmari Skrevet 13. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2014 Pluss du også blir med i videoene Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Morsomt at du spurte etter en videokamerat i kategorien "Videokamera". Personlig er jeg så morsom at jeg ikke trenger å samarbeide med noen. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Anbefaler at du ser om det er noen foto/filmklubb i nærheten av der du bor, meld deg inn og få tilgang til ekspertise, utstyr og folk som, gjerne hjelper deg med og komme i gang. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå