y_not Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Har et sinnsykt merkelig problem 1. Hvis jeg velger blindedbythelight.mid som ringe toner. (overført med bluetooth) Får jeg NokiaTune.mid som ringetone, når noen ringer meg. (har ikke lagt i noe gruppe heller) Jeg kan spille av den første i Profil menyen, men det funker ikke, som ringe tone Velger jeg en annen ringetone (som var innstalert som standard). Da ringer den riktig. 2. Lagd en profil som heter vibrer. Satt alt på lydløs, og kun vibrer PÅ. Når det ringer, vibrerer det. Når det kommer melding...IKKE. Setter jeg på en lyd på sms---fra AV. Ja da kommer jo lyden og den vibrerer....Jævlig irriterendes.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Du kan jo prøve "Extended Profiles" Lenke til kommentar
y_not Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Du kan jo prøve "Extended Profiles" Erre no bra a? Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hva er "extended profiles"? Hvor finner jeg isåfall dette?? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg tror det er et program. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Extended Profiles er absolutt et "must" på symbian telefoner. Demo kan lastes ned fra www.psiloc.com - de har forøvrig mange andre bra programmer. Men de spiser minne... Er det noen som kan sjekke for meg hvor mye minne 6600 har? Ikke lagringsplass, men minne. Bruk f.eks AppMan til å se hvor mye ledig minne det er (for å få sjekket skikkelig, restart telefonen, og gå inn i AppMan, før du kjører noen andre programmer. Hvis 6600 har like lite minne som 3650 (ca 2,5MB ledig etter boot) tror jeg rett og slett ikke at jeg gidder å kjøpe den... Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Er det noen som kan sjekke for meg hvor mye minne 6600 har? Ikke lagringsplass, men minne. Bruk f.eks AppMan til å se hvor mye ledig minne det er (for å få sjekket skikkelig, restart telefonen, og gå inn i AppMan, før du kjører noen andre programmer Min tlf viser: Free memory 9,82 mb og det er med 7 running apps totalt 804k Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Er det noen som kan sjekke for meg hvor mye minne 6600 har? Ikke lagringsplass, men minne. Bruk f.eks AppMan til å se hvor mye ledig minne det er (for å få sjekket skikkelig, restart telefonen, og gå inn i AppMan, før du kjører noen andre programmer Min tlf viser: Free memory 9,82 mb og det er med 7 running apps totalt 804k What. Er det 10MB minne på 6600? Da snakker vi mobil med minne ja... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Kanskje det er 9mb igjen på minnekortet? Lenke til kommentar
akseln Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Min viser følgende: Telefon: 1307 kb i bruk, 4833 kb ledig Kort: 22 MB i bruk, 8377 Kb ledig Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Ligger et lass med "unødvendig" demo-videoer på det eksterne minnekortet, som vil frigjøre en god del plass hvis man sletter dem..... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Er det noen som kan sjekke for meg hvor mye minne 6600 har? Ikke lagringsplass, men minne. Bruk f.eks AppMan til å se hvor mye ledig minne det er (for å få sjekket skikkelig, restart telefonen, og gå inn i AppMan, før du kjører noen andre programmer Min tlf viser: Free memory 9,82 mb og det er med 7 running apps totalt 804k Det betyr jo at den har over 10MB minne! Dritbra!! Da er det altså mulig å installere masse programmer fra f.eks Psiloc, og samtidig ha mulighet for å starte f.eks Opera og Goboy! 3650 har vel ca 3MB minne, så hvis du har installert et par programmer som er nødt å kjøre i bakgrunnen, så er det ikke mulig å starte opera pga den bruker for mye minne (2,4MB). Er ofte jeg ikke kan se på videoklipp heller pga for lite minne. Er egentlig det mest irriterende med mobilen. Tror det blir en 6600 på meg ja... PS! Poengterer enda en gang at minne ikke er det samme som lagringsplass. At telefonen har 6MB innebygget lagringsplass har ingenting med det "minnet" jeg snakker om å gjøre. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Trodde at 6600 bare hadde 6MB intern minne? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Extended Profiles er absolutt et "must" på symbian telefoner. Demo kan lastes ned fra www.psiloc.com - de har forøvrig mange andre bra programmer. Men de spiser minne... Er det noen som kan sjekke for meg hvor mye minne 6600 har? Ikke lagringsplass, men minne. Bruk f.eks AppMan til å se hvor mye ledig minne det er (for å få sjekket skikkelig, restart telefonen, og gå inn i AppMan, før du kjører noen andre programmer. Hvis 6600 har like lite minne som 3650 (ca 2,5MB ledig etter boot) tror jeg rett og slett ikke at jeg gidder å kjøpe den... Er AppMan programmet du linker til fullversjon eller demo? Kan jeg overføre filen til min 6600 ved hjelp av IR? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå