OddZen Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Hei, jeg har litt problemer med min nye Razor naga 2014. Jeg kjøpte den for ca. 3 uker siden på elkjøp, og jeg opplever til tider, dog ikke veldig ofte, at musa slutter å bevege seg. Det er akkurat som om sensoren slutter å fungere, så fungerer den plutselig igjen. Jeg har en mørk musematte med enkelte hvite striper på, fra QPAD, om det skal ha noe å si. Syntes dog det er rart at den fungerer mesteparten av tiden men så plutselig starter å fuske.Det kan virke som at når den starter å fuske, og hvis jeg flytter musa over på trebordet i hvit under, så finner det seg selv igjen. Strange!Noen som kan komme med erfaringer eller tips? Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Heisann. Har du lastet ned software(Razer Synapse) til musen?. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 13. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2014 Heisann. Har du lastet ned software(Razer Synapse) til musen?. Ja, kan laste ned igjen. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Ok. På min Razer Deathadder 2013 kan jeg i Synapse kalibrere musen mot musematte. Hvis du har denne funksjonen på din mus i Synsapse: velg "annet musematte", så kjører du en kalibrering. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Razer er søppel. Hatt 2 mus og et headset, de faller fra hverandre før du vet ordet av det. 2 Lenke til kommentar
Alyssa Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Razer er søppel. Hatt 2 mus og et headset, de faller fra hverandre før du vet ordet av det. Skriver under på det. Har samme erfaring, den får "dobbelklikk" bug (fordi en plastdings inni slites ned), de kan leve litt i sin egen verden og enten slutte å virke eller hoppe av gårde uansett hvor ren musematta er, føttene slites ned raskt slik at den ikke beveger seg jevnt etter en stund, som du nevner liker den ikke forskjellige farger på musematta (skal helst være lys farge og helt ensfarga). Razer kundeservice er også helt ubrukelig. Om elkjøp har åpent kjøp i 30 dager ville jeg ha byttet den inn før det er for sent. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Leverte musa inn igjen noen dager før jul, flott med åpent kjøp! =)Takk for svar! Endret 2. januar 2015 av OddZen Lenke til kommentar
MadDecent Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Razer er søppel. Hatt 2 mus og et headset, de faller fra hverandre før du vet ordet av det. Kan ikke si mei enig i det as. Har hat razer naga molten i tre år nå, og har aldri vært no feil med den fremdeles like koselig og behagelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå