Gå til innhold

Razor naga 2014 problemer


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har litt problemer med min nye Razor naga 2014.

Jeg kjøpte den for ca. 3 uker siden på elkjøp, og jeg opplever til tider, dog ikke veldig ofte, at musa slutter å bevege seg. Det er akkurat som om sensoren slutter å fungere, så fungerer den plutselig igjen.

 

Jeg har en mørk musematte med enkelte hvite striper på, fra QPAD, om det skal ha noe å si. Syntes dog det er rart at den fungerer mesteparten av tiden men så plutselig starter å fuske.
Det kan virke som at når den starter å fuske, og hvis jeg flytter musa over på trebordet i hvit under, så finner det seg selv igjen.

 

Strange!

Noen som kan komme med erfaringer eller tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

 

Razer er søppel. Hatt 2 mus og et headset, de faller fra hverandre før du vet ordet av det.

Skriver under på det.

 

Har samme erfaring, den får "dobbelklikk" bug (fordi en plastdings inni slites ned), de kan leve litt i sin egen verden og enten slutte å virke eller hoppe av gårde uansett hvor ren musematta er, føttene slites ned raskt slik at den ikke beveger seg jevnt etter en stund, som du nevner liker den ikke forskjellige farger på musematta (skal helst være lys farge og helt ensfarga). Razer kundeservice er også helt ubrukelig.

 

Om elkjøp har åpent kjøp i 30 dager ville jeg ha byttet den inn før det er for sent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...