GroKoDilla Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Pusurdur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Yellow Cat gir meg assosiasjoner til Cattepillars kraftige maskiner. Når en ser på denne, så skjønner jeg navnevalget. Stilig komp og tøff etterbehandling. Flottingz! Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Hei Gro! Som den katteelsker jeg er må jeg bare like dette bildet, det får meg til å tenke på gullornamenter fra gamle egypten Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 13. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2014 Hei Gro! Som den katteelsker jeg er må jeg bare like dette bildet, det får meg til å tenke på gullornamenter fra gamle egypten Takk for hyggelig tilbakemelding, Rolf Magne! Vi er i samme båt ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 13. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2014 Yellow Cat gir meg assosiasjoner til Cattepillars kraftige maskiner. Når en ser på denne, så skjønner jeg navnevalget. Stilig komp og tøff etterbehandling. Flottingz! Heftig assosiasjon, Pentaxen ;-) Styrken hos disse dyrene er uutgrunnelig... Blir ikke ferdig med å fascineres av dem... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Fin glød over dette kattebildet! Liker! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2014 Fin glød over dette kattebildet! Liker! Så bra! Takk for tilbakemeldingen! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg