Voidstar Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Nettopp gått til innkjøp av en P4 3.0 ghz, 800mhz fsb BOXED. Eneste saken er at vifta bråker no så langt inn i ****** og idle temp er 50-60 grader, det er noe som sier meg at vifta ikke gjør som den skal. Kan noen annbefale en god og stille gående vifte? Og sånn på si så får jeg vel nevne at jeg har et MSI 875P NEO hk. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Wow, tror det er noe som skurrer her... Har du montert den selv? Har du goop på? Evt. for mye, eller lite? Og har du kabinettvifter? Lenke til kommentar
ericc2233 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Nettopp gått til innkjøp av en P4 3.0 ghz, 800mhz fsb BOXED. Eneste saken er at vifta bråker no så langt inn i ****** og idle temp er 50-60 grader, det er noe som sier meg at vifta ikke gjør som den skal. Kan noen annbefale en god og stille gående vifte? Og sånn på si så får jeg vel nevne at jeg har et MSI 875P NEO hk. velkommen til forumet :-) har den samme cpu'n selv.. bråker litt ja.. min er 38c idle med standard vifta.. jeg ville gått for en zalman vifte..den er stillegående og bra. microplex se link. gå under kjølere. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 hmm har selv boxed viften til P4 2.8GHz... og de bråker ikke noe særlig kjører på 3.2GHz og har idle temp på 30 grader.. vet ikke hva som er galt med systemene deres Lenke til kommentar
Voidstar Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Ja montert selv.. men jeg har montert en god del pc'er nå, så jeg tror ikke jeg har gjort feil for å si det sånn (håper i alle fall ikke) Saken er jo at den i tillegg bråker no helt vilt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå