Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Hvilket er det beste merket? Jeg kan borre i gulv og tak så det er ingen problem. Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Carmen electric er meget bra. Eksen pleide å bruke den og den tåler opp mot 120 kilo noe som kommer godt med hvis du liker donuts og annen hvetebakst. Den er dog skruefri http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=53720074&searchclickthrough=true 4 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Carmen electric er meget bra. Eksen pleide å bruke den og den tåler opp mot 120 kilo noe som kommer godt med hvis du liker donuts og annen hvetebakst. Den er dog skruefri http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=53720074&searchclickthrough=true Kunne vært sexy og sett ei dundre på 120 kilo slynge seg rundt en slik stang. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Skal ikke lengre enn til Got Talent showene for å finne det! Men til topic, har dessverre ingen konkrete tips til stenger å anbefale, men du får tak i de som er skrueløse og sammenleggbare, men de er mer til å bare danse rundt å holde fast i. Om det er skikkelig sving og herjing i stanga så anbefaler jeg å få tak i noe som virkelig skrus fast både oppe og nede med skikkelige fester. Det finnes PoleDancing kurs/firmaer i Oslo om jeg ikke husker feil, hva med å kontakte en av dem og høre hva de anbefaler? Lenke til kommentar
Populært innlegg Hèxacôres Skrevet 14. desember 2014 Populært innlegg Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg kjøpte strippestang til kjerringa i fjor. Fikk meg en ørefik, og stanga står fremdeles i garasjen.. 11 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Skal ikke lengre enn til Got Talent showene for å finne det! Fysj, det blir i overkant mye kvinne. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg kjøpte strippestang til kjerringa i fjor. Fikk meg en ørefik, og stanga står fremdeles i garasjen.. Vel, da vet vi hvem som har buksene i forholdet. Jeg fortsetter letinga etter strippestang som skruer fast i gulv og tak. Ikke at jeg skal ha noe på over 120 kilo der, men ja. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg kjøpte strippestang til kjerringa i fjor. Fikk meg en ørefik, og stanga står fremdeles i garasjen.. Vel, da vet vi hvem som har buksene i forholdet. Jeg fortsetter letinga etter strippestang som skruer fast i gulv og tak. Ikke at jeg skal ha noe på over 120 kilo der, men ja. Bare høre med et mekanisk verksted om de kan lage en. Rør i 40 mm tykkelse kanskje? Pluss festering oppe og nede med 5 hull rundt som deretter sveises fast i røret. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Bare høre med et mekanisk verksted om de kan lage en. Rør i 40 mm tykkelse kanskje? Pluss festering oppe og nede med 5 hull rundt som deretter sveises fast i røret. Du vil nok ha en litt bedre finish som passer til formålet på stanga ville jeg tro. Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Stikk innom en strippeklubb og spør hvor de fikk tak i sine. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Bare høre med et mekanisk verksted om de kan lage en. Rør i 40 mm tykkelse kanskje? Pluss festering oppe og nede med 5 hull rundt som deretter sveises fast i røret. Du vil nok ha en litt bedre finish som passer til formålet på stanga ville jeg tro. Bare og svinge ned fra mek-verkstedet til en plass som driver med forkromming det Flere grunner til forkromming enn finnish forøvrig, får urinveisinfeksjon av å gni seg mot ubehandlet stål. Søkt på ebay? Lenke til kommentar
adinax Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Ville definitivt kontaktet noen av de selskapene som driver med poledance og hørt der... en hel stang som festes med skruer opp og nede er nok å anbefale. De sammenleggbare som selges i sexbutikker, ville jeg vært veldig forsiktig med, dersom man skal noe mer enn å holde seg fast i den, sammtidig som man går rundt den. Skal man klatre og svinge seg i stangen, er det liksom litt ergelig om den løsner og man får hele greia i hodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg