S1mon Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Hei! Kort post. Jeg har spilt en del FIFA 15, men synes det er helt umulig å tjene coins (sikkert fordi jeg suger). Siden FIFA 15 er det nye er det garantert ingen som vil gi coins til meg, og derfor tenkte jeg på FIFA 14. Dere liker sikkert ikke at jeg "tigger", men hvis dere har coins dere ikke bruker på FIFA 14 hadde jeg blitt evig takknemlig! Har så lyst å få f.eks. Ronaldo på FIFA 14 UT. Spiller på PS4, og om du har mulighet til å gi meg dine FIFA 14 coins du ikke bruker, bare add meg på PSN'n min DarkSMG. Om du ikke vil forstår jeg jo selvfølgelig det, men det er vel bedre at en person har stor glede av coinsene dine enn at du ikke bruker dem i det hele tatt? Om du syntes jeg er en drittunge, tigger eller lignende setter jeg pris på om du IKKE kommenterer dette. Takk, Simon. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) Hvorfor ikke bare kjøpe coins til fifa 14 og 15? Endret 12. desember 2014 av winmedi Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) d Endret 8. desember 2016 av Alexis17 Lenke til kommentar
S1mon Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Ja, men for det får du ingenting omtrent. Ronaldo normal er 6 million FIFA coins. Har ikke lyst til å bruke penger, "income'n" min er ikke så høy (er 13). Lurte bare på om noen ville gi coinsene de ikke brukte på FIFA 14. Hvis ikke, er det noen som kan adde meg og lære meg tydelig? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Det er ikke noe å lære. Fifa er pay to win. Du må betale for å vinne. Du vil aldri få Ronaldo ved å kun tjene penger på kamper. Du må betale for å få gode spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå