Gå til innhold

Hvilket kort bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pris er ikke noe problem, men er dette kortet 'mye' bedre enn det som vi har fra før?

Edit: (hmmm ... nesten så jeg begynner å tenke på en ny maskin til han - denne gangen ferdigbygd fra leverandør, så det blir bare å sende inn) - Hvilken prisklasse på ferdig maskin tilsvarer ca den han har idag, men litt over? (uten skjerm, tastatur, mus og lydanlegg)

Endret av KarpeSkrotum
Lenke til kommentar

GTX 970 er vel over dobbelt så raskt som GTX 560. :)

For ca 10 000 får man en perfekt oppgradering som kommer til å være meget lenge.

Vis som:

http://www.prisjakt.no/list.php?l=94576&view=m

Den Perfekte PC-pakke (Desember 2014)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1578470

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Hmmm ... ja, da spørs det om jeg vurderer dette som julegave til han iom det er litt risiko å bare kjøpe kort, så er det ikke det som er feil likevel. (tar også mye tid - kan jo være HK, PSU - samt den lager en ulyd innimellom som jeg ikke har funnet årsaken til. (ikke vifter))

Men denne gangen vil jeg altså få det bygd. Får håpe dustin eller komplett har disse delene da. Kan jeg bruker W7 som fulgte med forrige maskin, eller må man kjøpe ny kode/dvd med w7 igjen? (tror man må)

Lenke til kommentar

Hmmm ... ja, da spørs det om jeg vurderer dette som julegave til han iom det er litt risiko å bare kjøpe kort, så er det ikke det som er feil likevel. (tar også mye tid - kan jo være HK, PSU - samt den lager en ulyd innimellom som jeg ikke har funnet årsaken til. (ikke vifter))

Men denne gangen vil jeg altså få det bygd. Får håpe dustin eller komplett har disse delene da. Kan jeg bruker W7 som fulgte med forrige maskin, eller må man kjøpe ny kode/dvd med w7 igjen? (tror man må)

Du kan ringe/maile til Digitalimpuls.no også :)

Vil anbefale å kjøpe win 8.1, fordi den yter bedre og støtter nyeste directx, noe som gir ytelsesfordel i nye spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...