Gå til innhold

playstation 4 med tastatur og mus?

superjan87

Anbefalte innlegg

Heisann. Tenker å kjøpe playstation 4 da jeg ikke har like mye tid til pc spilling lenger og gidder derfor ikke spytte inn masse tusen vært år for å oppgradere, men har lest litt om mus og tastatur til ps4 og xim4 skal visst være det beste med en god mus og tastatur! Noen som har testet dette og hvordan funker det eventuelt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testet en lignende løsning til første xbox, og det fungerte heller dårlig. Problemet var mest å overføre bevegelsene fra musa over til stikke på en måte som gjør at ting responderer slik du forventer, for spillet er designet for stikke. Man kan sikkert venne seg til det, men ikke forvent pc-opplevelse. Frustrasjonen med å bruke stikker gikk over etterhvert, selv om det tar tid å lære seg presisjonsbruk av dem. En annen sak er å få mappet opp knappene og spesielt triggerene er en utfordring. Tanken bak produktet er god men gjennomføringen er vel heller litt ymse.

Lenke til kommentar

Xim 4 fungerer meget bra. Så godt som 1:1 presist. Jeg hadde Xim 3 til Xbox 360 og det var som å spille med mus og tastatur på PC. Har ikke prøvd Xim 4, men utifra tidligere erfaringer og hva jeg lest/sett så kan jeg ikke tenke meg at den er noe dårligere.

Det er viktig å merke seg Xim 3 er langt bedre enn konkurrentene.

Gamezone.no selger Xim4. Det er ca den samme prisen å bestille derfra som og bestille fra xim4.com.

Lenke til kommentar

Da er spørsmålet siden det er såpass dyrt om jeg heller skal oppgradere pcen min eller ps4 med xim4!?? Er sannelig ikke lett det her!

På PC bruker folk aimbot etc. Det er ikke mulig på PS4. Så du vil slippe at folk cheater med slike ting. (Xim er ikke en cheat. Det er faktisk ikke juks å bruke slike adaptere).

Lenke til kommentar

Da er spørsmålet siden det er såpass dyrt om jeg heller skal oppgradere pcen min eller ps4 med xim4!?? Er sannelig ikke lett det her!

På PC bruker folk aimbot etc. Det er ikke mulig på PS4.

PS4 har allerede innlagt aimbot i spillet originalt.

Endret av LoveAmiga
Lenke til kommentar

Etter hva jeg leser og ser på youtube videoer er denne venom x v2 fra tuact like god som xim4 og koster 1200kr med mus og nunchuck! Den har kortere responstid også på 4ms kontra xim4 som har 8ms, hvor merkbart dette er vet jeg ikke, men den får ivertfall skryt og gjør jobben sin vell så bra til en billigere penge!

http://m.gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Playstation-4/PS4-Tilbeh%C3%B8r/H%C3%A5ndkontroller/Venom-X-v2-Mouse-Controller-PS4-FPS-MusKontrol-til-PS4-Xbox-One-PS3-360122935-p0000051653

Lenke til kommentar

Testet av Gamezone.no på PS4 i Call of Duty Ghosts og Gamezone folka har også testet dette ut:

Battlefield 4, og er den første musen til konsoll som fungerer like bra som en PC-mus. Ingen forsinkelser, presise bevegelser, samt enkel i bruk og oppsett. At du i tillegg kan koble til egen mus og tasatur er et stort pluss. Anbefales

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...