Monica Jansen Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) I morgen skal jeg på julebord for kommunen. Jeg er blitt invitert til vorspiel hos naboen min med en liten vennegjeng først. De skal drikke alkohol og verten sa at h×n kom sikkert til å drikke seg full selv. Jeg skal på julebord med kommunen i morgen å da er det pinnekjøtt å desert. Men problemet er bare det at når jeg drikker alkohol, så orker jeg ikke mat. Hvis vorspielet begynner klokka 16.30, og varer til ca klokka 19.00, og jeg drikker fra 16.30 til ca klokka 18,45, kan jeg gå på julebord uten å spise? Maten varer fra 19.00 til 21.00 og konserten er etter det igjen. Jeg betalte 1000 kr for to biletter til meg og personnal. Har jeg lov å være full på offentlig julebord? Kan jeg lett bli full hviss jeg veger 96 kg og er kvinne på 178? Jeg har kalkulert med sånne promillekalkulatore, men jeg lurer på om andre har erfaringer om hvor lett/vanskelig det er å bli full når man er så tung som jeg er. Jeg er nemlig over 30 i bmi. Endret 12. desember 2014 av monjanse7 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Har du drukket alkohol før så vet du vel når du blir full. Lov eller ei, jeg ville ikke startet et juleburd med å komme overstadig beruset Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Hva vil du selv? Drikke, Spise eller begge deler? Det er bare et julebord. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Hva vil du selv? Drikke, Spise eller begge deler? Det er bare et julebord. Jeg vil bare drikke for å unngå å bli dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå