turbo911 Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Heisann Etter jeg var så dum å miste mobilen min oppå en stein.. Dermed ble det en liten bulk ved volumtastene og det kommer støv inn og legger seg på linsa.. Den var en gang på "reprasjon" hos eplehuset hvor de fikk bort støvet men jeg kan ikke levere fra meg mobilen i 3 uker framover haha. I tilegg til at den får støv på linsa har den blitt litt bøyd. Helt øverst i venstre hjørne. Det eneste eplehuset kunne gjøre var å erstatte den til den nette sum av 2499 Så spörsmålet mitt er: Hadde jeg klart å skifte delen i aluminium bak selv? Eller kunne jeg levert den inn en annen plass å få den fiksa? På forhånd, takk Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Baksiden av en iPhone 5S er vanskelig å bytte selv. Men det er folk som driver med sånt og kan gjøre det billigere enn 2500 kr. Men jeg vet ikke om noen som jeg vil anbefale da jeg aldri har måttet bruke en slik tjeneste selv. Se litt på denne linken så får du inntrykk av hvor mye jobb det er: https://www.ifixit.com/Guide/iPhone+5s+Rear+Case+Replacement/20833 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Litt usikker på hvilken del du tenker på, men er det aluminiums ramma, så er det delen som omtrent alle andre deler skrus fast i. Du må altså pelle ut hver minste lille del i telefonen, for å så få den sammen igjen, på riktig plass og i riktig rekkefølge. Hvorvidt du klarer det eller ikke blir vanskelig for meg å si noe om, men har du ingen eller liten erfaring med slike jobber, så vil jeg ikke anbefalt deg det da det en komplisert jobb for en uten erfaring med sånt. Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Skal den bli tett igjen tipper jeg at jeg må skifte hele biten bak som bildet ovemfor. Å skifte det selv så ikke akkurat ut som en enkel operasjon for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå