Tjohei Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvordan er lydkvaliteten på TrueTones på 6600? Blir det bare mjæl, eller funker det? Noen som har prøvd å legge over mp3/wav fra pc'en og fått satt den opp som ringetone? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Har en ganske god trancelead som ringetone nå ja. Lydkvaliteten er overraskende bra syns jeg, men til den prisen som den koster skulle vel det bare mangle! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 mangler stereo da... Lenke til kommentar
akseln Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Eh, tviler vel på om selv SX1 klarer å spille ringetoner i stereo..... Eller har den to høytalere Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 (endret) Hva skal du med stereo hvis telefonen har én høyttaler!? Jeg har aldri hørt om en telefon med stereo ringelyder... Edit: uh, var litt sein der ja... Endret 31. oktober 2003 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 mangler stereo da... [offtopic]Ja, vi snakker om ringetoner her. Selvom jeg er enig i at det er surt at den ikke har stereo på mp3...[/offtopic] Så kvaliteten er ike så værst, da? Det hadde jeg nesten ikke trodd. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Er det slike true tones til n-gage også?Noen som har testet ut de,eller er de akkurat det samme som på 6600? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvordan er bildekvaliteten på bildene? Videokameraet for den saks skyld også... Kan noen legge ut et bilde som er tatt med 6600? Back To Topic: True tones? Hva er forskjellen fra vanlig? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Bildekvaliteten er ikke dårlig, men har oppdaget at noen bilder blir litt "blurete" i kantene. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 True tones? Hva er forskjellen fra vanlig? Når du sier "vanlig", mener du polyfoniske? Polyfoniske er jo bare MIDI, altså noter med predefinerte instrumenter. TrueTones er mp3/wav/whatever, altså et lydklipp. Om det er en sang eller en ku som rauter eller en vennlig stemme som sier "incoming phonecall" er jo det samme. Du kan til og med lese inn (via pc, for eksempel) navnet på alle du har i telefonboka, og legge inn hvert lydklipp som ringetone til hver enkelt. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg ble litt skuffet over kvaliteten på høytaleren til 6600, men ringetonene høres greie ut. Ble meget positivt overrasket over skjerm/brukergrensnitt, og jeg er helt solgt for den telefonen for tiden. Har lekt med den i noen timer nå, men kommer ikke til å kjøpe den. Da venter jeg heller på SX1 eller lignende. Prøvde forresten ST55 i dag, og ble utrolig betatt av utseende på den :-) Bringer minner fra den gode gamle T68 min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå