Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er intimbarbering en forbannelse?

Jorin

Anbefalte innlegg

Syns det er veldig praktisk. Mye enklere å holde rent når man har mensen også :) Også føles det så godt når det er nybarbert.. :D

enig

ekkelt når mensen og gudene vet hva fester seg i hårene:S dessuten ser det mye finere og føles bedre å ta på uten hår

Det er vel grenser for hvor mye rart du får i musa? Mensen er blod og kan vaskes bort. Det er vel mer hygienisk og ha kjønnshår i følge leger?

Når du har mensen så kommer det blod overalt, og da mener jeg OVERALT. Da hjelper det veldig å ikke ha hundrevis av små hår som tviholder og gjemmer blod...

Gjemmer kjønnshår blod? Hvorfor har vi da egentlig slikt hår der nede? Menneskeheten har overlevd med kjønnshår, så jeg tror vi vil klare oss i mange år til, selv med kjønnshår.

Du kan fint overleve hvis du pisser i buksa di også, men det er lite delikat :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Syns det er veldig praktisk. Mye enklere å holde rent når man har mensen også :) Også føles det så godt når det er nybarbert.. :D

enig

ekkelt når mensen og gudene vet hva fester seg i hårene:S dessuten ser det mye finere og føles bedre å ta på uten hår

Det er vel grenser for hvor mye rart du får i musa? Mensen er blod og kan vaskes bort. Det er vel mer hygienisk og ha kjønnshår i følge leger?

enig

ja men det blir ekkelt og vått, dessuten synes jeg hår klør

Lenke til kommentar

Gjemmer kjønnshår blod? Hvorfor har vi da egentlig slikt hår der nede? Menneskeheten har overlevd med kjønnshår, så jeg tror vi vil klare oss i mange år til, selv med kjønnshår.

Selvsagt setter blod, svette, utflod og skitt seg fast i kjønnshårene. Det sier seg selv. Grunnen til at vi har hår der nede er vel fra da vi gikk rundt uten klær, så bidro hårene både til å isolere og holde oss varme, men også å lede svette og fukt vekk fra huden via kappillæreffekten. Hygiene var jo heller ikke en topp prioritet på den tiden.

I dag, hvor vi pakker oss inn i klær, fungerer hårene mer som vattdotter og kluter som holder på fuktighet, smuss og skitt. Vi trenger dem ikke lenger, og de er mer til bryderi enn til hjelp.

Menneskeheten har også overlevd uten å vaske seg på hendene, uten at det er en mindre god ide å ha skikkelig håndhygiene av den grunn.

Anonymous poster hash: f03c6...4b4

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selvsagt setter blod, svette, utflod og skitt seg fast i kjønnshårene.

Høres delikat ut.

Det er selvfølgelig lov å synes, og det er helt legitimt.

For de som ikke er spesielt fan av den typen ting er det en fordel å fjerne kjønnshår da denne problematikken blir mindre.

Anonymous poster hash: f03c6...4b4

Det er nok andre årsaker til at folk barberer seg der nede. Jeg husker godt når dette ble en trend og vi vet jo hvor det kommer i fra.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...