Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er intimbarbering en forbannelse?

Jorin

Anbefalte innlegg

Jeg pleide å tenke. Utenom sex, hva slags praktiske fordeler har det?

Vel jeg slutta. Jeg prøvde det ut, og det var helt greit men hadde problemer å komme så jeg slutta, dessuten var det greit å la det gro litt. Men så fant jeg ut at det var bedre og barbere seg litt i blant, og nå har jeg gjort det på nytt igjen, det er som en forbannelse. Du kan ikke få nok av det :O

Jeg kan nevne hvorfor jeg såg den praktiske delen i det.

Om dere driter på dass eller noe slikt, og om man bare lar håret gro mellom baller og rævhull. Så vil det floke seg, og da må man lugge så hardt for å få de hårballene til å slutte å floke seg der.

Så det er vel den praktiske delen av for mye hår i det området at intimbarbering er nyttig. Man kan vel sikkert unnlate i å barbere hår nær ballene. Men å stusse er vel helt alreight. Men glatting barbering.. nææ hei. Ikke tale om, kastrering tar jeg ikke sjansen på der.

Hva slags opplevelser har dere med intimbarbering?

Edit: Eller egentlig så er jeg for redd å faktisk prøve en sånn typisk glatting barbering. Det er ille nok med barbermaskin at det klør litt etterpå. Men å faktisk få til med høvel tør jeg heller ikke.

Litt for pinglete når det kommer til slikt.

Men tror egentlig det ikke spiller sånn kjemperolle om det kommer til sex osv. Men tenker mest utifra praktiske fordeler om hvilken lettest praktisk måte å gjøre det sikkert på ved å ikke bekymre seg om man kutter seg på ballene osv

Endret av Jorin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig syns jeg intimbarbering, både for kvinner og menn, er bortkasta. Syns også det rent estetisk er langt penere med normal hårvekst.

Anonymous poster hash: 6e343...5f8

Kult å høre din mening. Er generelt litt enig med deg. Tenker du fullstendig naturlig som å ikke stusse noe som helst og bare la det vokse naturlig. Eller tenker du innenfor å stusse litt men ikke å overdrive som i glattings versjonen av ingenting.

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg intimbarbering, både for kvinner og menn, er bortkasta. Syns også det rent estetisk er langt penere med normal hårvekst.

Kult å høre din mening. Er generelt litt enig med deg. Tenker du fullstendig naturlig som å ikke stusse noe som helst og bare la det vokse naturlig. Eller tenker du innenfor å stusse litt men ikke å overdrive som i glattings versjonen av ingenting.

Tenker naturlig. Har du EKSTREM hårvekst (feks. dersom du som kvinne har hår langt opp på brystet og nedover beina), kan det jo være greit å stusse litt, men generelt sett syns jeg helt naturlig er penest.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tenker naturlig. Har du EKSTREM hårvekst (feks. dersom du som kvinne har hår langt opp på brystet og nedover beina), kan det jo være greit å stusse litt, men generelt sett syns jeg helt naturlig er penest.

Interesant å høre. Er glad det finnes folk som deg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Syns det er veldig praktisk. Mye enklere å holde rent når man har mensen også :) Også føles det så godt når det er nybarbert.. :D

enig

ekkelt når mensen og gudene vet hva fester seg i hårene:S dessuten ser det mye finere og føles bedre å ta på uten hår

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har en egen dedikert klippemaskin til understellet som jeg stiller på 3mm, da slipper man stikkende hår samt barberings utslett som jeg fikk når jeg brukte høvel. Har så merkelig hår på kroppen, får ikke krøller noen plass så visst jeg lar det gro så ser junior mindre ut enn han er :p

Lenke til kommentar

Syns det er veldig praktisk. Mye enklere å holde rent når man har mensen også :) Også føles det så godt når det er nybarbert.. :D

enig

ekkelt når mensen og gudene vet hva fester seg i hårene:S dessuten ser det mye finere og føles bedre å ta på uten hår

Det er vel grenser for hvor mye rart du får i musa? Mensen er blod og kan vaskes bort. Det er vel mer hygienisk og ha kjønnshår i følge leger?

Lenke til kommentar

enig

Det er vel grenser for hvor mye rart du får i musa? Mensen er blod og kan vaskes bort. Det er vel mer hygienisk og ha kjønnshår i følge leger?

Når du har mensen så kommer det blod overalt, og da mener jeg OVERALT. Da hjelper det veldig å ikke ha hundrevis av små hår som tviholder og gjemmer blod...

Lenke til kommentar

enig

Når du har mensen så kommer det blod overalt, og da mener jeg OVERALT. Da hjelper det veldig å ikke ha hundrevis av små hår som tviholder og gjemmer blod...

Gjemmer kjønnshår blod? Hvorfor har vi da egentlig slikt hår der nede? Menneskeheten har overlevd med kjønnshår, så jeg tror vi vil klare oss i mange år til, selv med kjønnshår.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...