Tom Roland Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Nordlys. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) Flott Nordlys-fotografering mestrer du til fingerspissen! (selv om dette er langt fra ditt beste ) Endret 12. desember 2014 av rolfmm Lenke til kommentar
Tom Roland Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Flott Nordlys-fotografering mestrer du til fingerspissen! (selv om dette er langt fra ditt beste ) Takk for det Rolf. Enig at det er langt fra det beste Nordlysbilde jeg har tatt, men man har jo veldig liten styring på hvordan Nordlyset former seg;) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Etter hvert mange nordlysbilder her på Bildekritikken. Og mange gode. Dette er etter min oppfatning blant de beste. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Tom Roland Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Etter hvert mange nordlysbilder her på Bildekritikken. Og mange gode. Dette er etter min oppfatning blant de beste. Vennlig hilsen Ragnar Takk for det Ragnar. Ikke utav mine best, men greit nok. Tom:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg