Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Julegavetips til guttekjæreste?


Anbefalte innlegg

Hei! :-)

 

Jeg er ei 19 år gammel jente som leter febrilsk etter julegave(tips) til kjæresten min. Han er interessert i både kjøretøy, musikk (spesielt Pink Floyd), trening, stilfulle klær, noe romantisk og opplevelsesrikt and such. Han er ganske kresen på diverse, så jeg synes det derfor er utrolig vanskelig å finne noe til han... I det siste har jeg sett for meg en kjøreopplevelse på en bilbane, men jeg finner ingenting som er nært Trondheim. I tillegg har jeg sett for meg treningsbag (siden han ikke har noen), som jeg kan fylle opp med noe mer... - Treningsklær eller noe lignene... Men jeg vil jo være litt romantisk? Derfor ser jeg helst for meg en fin opplevelse..., men alt blir for dyrt for en fattig student.

 

Har du julegavetips til en gutt/ kjæreste? Hva gir du dine nærmeste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har han det nyeste albumet til Pink Floyd, The Endless River, som kom tidligere i høst? Hvis ikke kan du f.eks. kjøpe det og legge ved en lapp hvor det står at dere skal på en finere restaurant etter nyttår samt at det ligger en pose ved nattbordet hans med (nytt) sexy undertøy som du tar på for ham etter restaurantbesøket (det siste kan være en hemmelighet du forteller mens dere spiser).

Lenke til kommentar

Kva gåvebudsjett har du? At du er fattig student er ikkje særlig informativt.

Kor lenge har dere vært saman? Det er litt forskjell på om dere traff kvarandre forige helg, eller om dere har vært saman lenge.

 

Å kjøpe treningsbag er nok ikkje så dumt, men eg trur ikkje du skal henge deg så mykje opp i å fylle baggen med fleire gåver. Ein bag kan være ei fin gåve i seg sjølv.

Lenke til kommentar

Ingen konserter i Trondheim på nyåret dere kan dra på sammen? Restaurantbesøk kan også fungere (riktignok hakket dyrere igjen, men noe av det beste jeg får av kjæresten min). Eller så har jeg og dama de siste årene gjerne funnet prosjekter vi sparer til sammen, kanskje gaven kunne vært en start på dette? (La oss si at dere har snakket om å dra på ferie sammen til sommeren, og at gaven blir en slags begynnelse på sparing til dette).

 

Andre tips kan være: Vin/øl om han liker det. Kanskje et skjerf? (eller annet tilbehør man kanskje vanligvis ikke tar seg råd til). Treningsbag kan selvfølgelig fungere (NorthFace i størrelse S er vel favoritten hos mange). Pink Floyd CD som en nevner her hadde jeg definitivt droppet, med mindre han i utgangspunktet samler på CDer. Ellers så er det jo diverse elektronikk som kan fungere, men da må det kanskje være konkrete ønsker.

 

Ellers så kan et idé være å spørre moren hans... (om du ikke vil spørre han selv). Kan være at han har avlevert en ønskeliste til henne, og at det er noen passende ønsker der.

Lenke til kommentar

Hei! :-)

 

Jeg er ei 19 år gammel jente som leter febrilsk etter julegave(tips) til kjæresten min. Han er interessert i både kjøretøy, musikk (spesielt Pink Floyd), trening, stilfulle klær, noe romantisk og opplevelsesrikt and such. Han er ganske kresen på diverse, så jeg synes det derfor er utrolig vanskelig å finne noe til han... I det siste har jeg sett for meg en kjøreopplevelse på en bilbane, men jeg finner ingenting som er nært Trondheim. I tillegg har jeg sett for meg treningsbag (siden han ikke har noen), som jeg kan fylle opp med noe mer... - Treningsklær eller noe lignene... Men jeg vil jo være litt romantisk? Derfor ser jeg helst for meg en fin opplevelse..., men alt blir for dyrt for en fattig student.

 

Har du julegavetips til en gutt/ kjæreste? Hva gir du dine nærmeste?

Treningsbag og drikkeflaske, og kanskje en scrapbook med bilder av dere sammen oppi, blir han sikkert kjempeglad for :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...