Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvem er dere, hvilken bil har dere?

Cossie

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Betalte 23.000kr fra en forhandler, herlige bilpriser når man slipper den Norske stat som skal melke hver stakkar for alt man har av penger sånn at man kan kjøre en bil fra dette århundre :)

Synes forøvrig denne er penere enn forrige generasjon, og har alltid likt litt større naturlige motorer over små turbomotorer. I Norge hadde jeg aldri vurdert noe annet enn 4WD.

Ville jeg hatt en "gateracer" så hadde jeg gått for en Toyota Celica GT-S til ca samme pris. (1.8T med 180hk).

heheh, skulle til og si det.

Tenkte meg at du ikke bodde i Norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Betalte 23.000kr fra en forhandler, herlige bilpriser når man slipper den Norske stat som skal melke hver stakkar for alt man har av penger sånn at man kan kjøre en bil fra dette århundre :)

Synes forøvrig denne er penere enn forrige generasjon, og har alltid likt litt større naturlige motorer over små turbomotorer. I Norge hadde jeg aldri vurdert noe annet enn 4WD.

Ville jeg hatt en "gateracer" så hadde jeg gått for en Toyota Celica GT-S til ca samme pris. (1.8T med 180hk).

Ah, du bor ikke i Norge altså? Men 23.000 kroner? Hvordan er det mulig for den der? Selv uten norske avgifter ville den gått for 100.000 i Norge brukt (altså uten skilt).

Noen skader på den?

Lenke til kommentar

Ah, du bor ikke i Norge altså? Men 23.000 kroner? Hvordan er det mulig for den der? Selv uten norske avgifter ville den gått for 100.000 i Norge brukt (altså uten skilt).

Noen skader på den?

Ingen skader, er helt vanlige priser her borte dette. Et raskt søk på samme årsmodell og trim på cars.com så ser du her. Kan såklart få den dyrere, men da har den veldig lav kmstand. Min har gått ca 120.000 miles, noe som høres langt ut, men er helt uproblematisk her borte.

http://www.cars.com/for-sale/searchresults.action?sf1Dir=DESC&mkId=20030&mdId=21037&crSrtFlds=stkTypId-feedSegId-mkId-mdId-yrId-trId-prcId&rd=100000&zc=32118&PMmt=1-1-1&stkTypId=28881&sf2Dir=ASC&sf1Nm=price&yrId=20197&sf2Nm=miles&trId=23966&rpp=250&feedSegId=28705&prcId=28854&searchSource=GN_REFINEMENT&pgId=2102

Lenke til kommentar

Ahhh, USA ja. Der bensinen går for 5 kroner literen? Ikke rart amerikanerne synes 2 liter på mila er bra :p Haha, neida, skal ikke mobbe.

Kan du sjekke hva en Supra Twinturbo man. gir med skilt koster der? Venstrestyrt (ikke jap import). Vil sammenlikne i Norske Kroner med norske Supraer for 300.000-400.000 på skilt.

Lenke til kommentar

Et raskt søk kom opp med denne lista: http://www.cars.com/for-sale/searchresults.action?sf1Dir=DESC&mkId=20088&mdId=22143&crSrtFlds=stkTypId-feedSegId-mkId-mdId-trId&rd=100000&zc=32118&PMmt=1-1-0&stkTypId=28881&sf2Dir=ASC&sf1Nm=price&sf2Nm=miles&rpp=50&feedSegId=28705&trId=25704&searchSource=GN_REFINEMENT&pgId=2102

Usikker hvilken som er twinturbo, har ikke så mye peil på supra, men vil tro den er relativt dyr, da den er populær for de som liker å trimme biler, pluss at de produseres vel ikke lengre :)

Ser de koster fra 150 til 300.000kr

Hvis jeg hadde 200.000 å bruke på bil hadde jeg kjøpt denne:

http://www.cars.com/go/search/detail.jsp?listingId=49244719

:D

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Kjører Porsche for tiden, men bruker den egentlig bare fram og tilbake fra sentrum

Du kjører T-bane?

Hvilken bil?

1989 Golf Gti cab, kjøpt i Mai i år. Morsom bruksbil :)

Hvor gammel er du? 20

hvor har du fått pengene til bilen?

Brukte litt sparepenger.

Har ikke bilde av bilen for øyeblikket, men det kommer :)

Lenke til kommentar

bytta bil for 4 månder siden ca og det angrer jeg på. hadde en saab 9000 cs 92 mod så gikk jeg over til den jeg har nå

- Opel Omega B2 2001 mod stv 2.2 16v varebil (grønne skilt)

- er 19 år gammel (snart 20)

- pengene kommer fra banken, altså lån, så bilen er min og ikke banken sin :new_woot:

bildet ble tatt da jeg hadde nettopp henta bilen. er bytte til imscher grill nå og så har jeg kosta på bilen over 30000 kr i slitedeler og feil og mangler så nå er bilen støken. + at jeg har fått ny skilt. har ikke lenger de stygge aluskiltene ;D

post-123858-0-63916400-1290810775_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...