Rabies86 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Finfin bil du har der Rabies! Men hvorfor slike felger på en bmw? Passer SÅ mye bedre med felger ala rondell d58 på en slik bil Takk takk Det er vel egentlig av akkurat samme grunn til at det ikke vil komme noe M3 styling på bilen... "alle" har det Vil ha en bil som skiller seg litt ut i mengden, og på alle treff er det jo 70% E36 med m-tech. Derfor blir det ac schnitzer styling og zito felger. (drømmen er jo originale skrudde ac schnitzer typeI rennsport, eller typeIII med 5 serie innpress og SVÆÆÆR kant, men det vil ikke lommeboka bli med på foreløpig Edit: glemte noe Endret 14. januar 2010 av Rabies86 Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 hehe Forstår det Skrudde felger er drømmen min også på bmwen men ser ut som om at rondell d58 eller noe lignende fra bbs blir mer realistisk Jo for all del, ikke dumme felger du har, men syns ikke den kombinasjonen med farger passer helt perfekt på en slik bil Krom og svart går bare ikke i mitt hode Men knallsort med polert kant er mat! Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Bil: Bmw 316i 1,9 115hk 2001 mod E46 alder: 19 pris : betalte 135 000 hvordan betalte du for bilen: oppsparte penger gjennom alle år jobb: lærling bilen ble kjøpt i 2008 2 mnd før jeg fikk lappen:) Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) hehe Forstår det Skrudde felger er drømmen min også på bmwen men ser ut som om at rondell d58 eller noe lignende fra bbs blir mer realistisk Jo for all del, ikke dumme felger du har, men syns ikke den kombinasjonen med farger passer helt perfekt på en slik bil Krom og svart går bare ikke i mitt hode Men knallsort med polert kant er mat! Hehe, er flere som mener at svarte felger på svart bil er drepen, men jeg skal gå for blackout look på bilen min. Mafia-stuk vettu Men kromkanten må jeg nesten ha, bare for å bryte opp det svarte litt. Kommer også svart grill, tona ruter etc. etterhvert. Exiztzor: Bilder er et must når man poster bimmeren sin her Endret 15. januar 2010 av Rabies86 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg synes svarte felger på svart bil er skikkelig tøft, så lenge resten av bilen er gjennomført. Ta en titt på denne feks: http://www.bjerknez.no/?p=1510 Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja helt svart går fint, men ikke med blanding av krom bolter og kromkant, med mindre det er polert alu-ish Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Det skal jeg være enig med deg i Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hehe, den "krom"kanten er ikke så kromish som det ser ut på bildene mine. Her ser dere nøyaktig samme dim som bakfelgene mine påmontert en toyota supra. (Jeg skal ha mindre dekk da. Strekk må til for å få rette stuket. 225 35 19 på 9,5" felgene og 215 35 19 på 8,5") http://i163.photobucket.com/albums/t304/au...080316492-1.jpg Var visst flere bilder der. http://i163.photobucket.com/albums/t304/au...20080315489.jpg http://i163.photobucket.com/albums/t304/au...2116-919315.jpg Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Det er jo smak og behag da... hva man liker og ikke... å jeg sier ikke at bilen på linkene over er stygg med disse felgene. Jeg sier bare at JEG kanskje ville valgt uten chrome på felgene til svart bil... Men direkte stygg var den altså ikke... bare så det er sagt Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja, og godt er det. At smaken er forskjellig mener jeg Tenk om alle med E36 skulle ha m-plast og M3 double spokeII felger. Da hadde neste treff blitt noe kjedelig for å si det sånn Hehe, men som sagt så kommer nok noen skrudde ac schnitzer felger etterhvert som lommeboka tillater det Lenke til kommentar
ReEIsS Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Bil: Audi TT 2000 modell Hovedsakelig en helt original bil. Nye sommerfelger og nye sommer og vinterdekk Alder: 17 (18 1.april!) Hvordan jeg betalte for den: Penger i banken. Kan nevnes at pappa var en god medspiller... Er noen ekle vinterfelger som sitter på der... Lenke til kommentar
Mez Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hvilken bil?2010 Volkswagen Scirocco Specs til bilen Farge: Candyhvit Motor: 1,4 TSI (Kompressor og turbo) 160HK Orginalutstyr: Panoramatak glass, GT-pakke og teknikkpakke. 17" Tieffe vinterfelger og 18" Standard sommerfelger (som på bildet). Solfilm. Tak/ski-stativ Annet ekstrautstyr: Alpine 505R dobbel DIN headunit med 7" skjerm med Blackbird 2 GPS og blueooth, Pioneer e170tci høyttalere i dørene, 10" kicker i oppbygd kasse i bagasjerommet. (bagasjerommet er bygd opp ca 5-6cm, og kassen er bygget i orginale reservehjulsbrønnen i riktig dimensjoner) MTX forsterker til alle kanaler. Bilde Orker ikke ta bilde av min egen bil, og ettersom bilen er 100% lik som denne så bruker jeg dette bildet: Hvor gammel er du? 26 hvor har du fått pengene til bilen? Banken Pris Fullpris er rett i underkant av 400 000,- men ettersom mitt firma har en pen avtale for privatkjøp på bil og faktumet at jeg var god til å prute betale jeg betydlig mindre. Flott bil, bra valg.. tyder på god smak Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Min bil er kjøpt av meg, men pappa har betalt mye av reppen på den. Gjør ikke meg bortskjemt, men han vil at jeg skal ha egen bil så jeg kommer meg imellom. Samme sak det, praktisk med bil, pluss at det er ikke ofte etter man flytter ut at foreldra har mye med unga å gjøre, i forhold til når de bor hjemme Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Fortsetter tråden på normalt vis jeg, selv om jeg er pottesur på BjerkneZ som er bare et år eldre enn meg og har fet båt (som jeg ikke har). Han er skikkelig dum.. Kjøpte ny bil her om dagen. 2005 Chevrolet Colorado Z71 extended cab Specs til bilen Sylindervolum: 3,5l rekke 5'er Effekt: 223 hk Drivstoff: Bensin Girkasse: Automat med lockup Hjuldrift: 2WD, 4WD high og 4WD low Annet: EZ Locker sperre på bakaksel Planer: Oh yes indeed.. Det kommer egen worklog/showcase. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Tråden ble noen poster kortere fordi jeg slettet en del "pappagutt"-kommentarer med påfølgende diskusjon. Hold det saklig og ikke gå på person, så slipper vi slikt. Geir Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 hehe Forstår det Skrudde felger er drømmen min også på bmwen men ser ut som om at rondell d58 eller noe lignende fra bbs blir mer realistisk Jo for all del, ikke dumme felger du har, men syns ikke den kombinasjonen med farger passer helt perfekt på en slik bil Krom og svart går bare ikke i mitt hode Men knallsort med polert kant er mat! Hehe, er flere som mener at svarte felger på svart bil er drepen, men jeg skal gå for blackout look på bilen min. Mafia-stuk vettu Men kromkanten må jeg nesten ha, bare for å bryte opp det svarte litt. Kommer også svart grill, tona ruter etc. etterhvert. Exiztzor: Bilder er et must når man poster bimmeren sin her har ikke fått tatt bilder . den er helt original kommer vel bilder etterhvert Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Bil Honda Civic IS 2000 mod. Hatchback Speccs 1.4 liter, 95 hester. Ikke mye, men med vekt på rundt 950 kg klager jeg ikke! Manuell girkasse, gått 82000 km. Pris 85000, betalt av egen lomme. Alder 19 Jobb IT konsulent Hvor lenge vil jeg ha den? Sikler på Lexus IS rundt samme alder, så vi får se Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Har en 94 Opel Astra 1,7TD Young 16" Alu på sommer og 13" stål på vinter 1,7td fra isuzu (TC4EE1) lader 1,2 - 1,3 bar ved ca 4500rpm med fin sort eksos Den har gått rundt 397000, men bruker ikke olje. Bruker 0,5 - 0,8 på mila. Stjålet anlegg, kun cd-spiller og sprengte høytalere Har montert hvite blinklys med markeringslys, satt inn tåkelys og fixet tåkebaklys på begge sider. Betalte 12000 for den, pengene fikk jeg som etterbetaling fra NAV. (Håper det ikke er noen fra nav som ser dette=) Endret 26. januar 2010 av david_almli Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Bil: Mazda RX7 FC Turbo Cab 88-modell Speccs: 1.3l Wankel, turbo 200hk, 250nm. El. cab, el. vindu, alarm, vippelykter xD Pris: 45000 med småplukk betalt av gammelbilen (se to sider tilbake) Alder: 19 Hva skal jeg gjøre? Jeg blir å mekke PC i bilen, lowrise med prosjektorlykter, nytt panser, original spoiler, og litt motorstasj (satser på 300hk) Hvor lenge vil jeg ha den? Evig forhåpentligvis, 8 år til veteran så Bilder: Evnt se signatur for mer info Lenke til kommentar
salah Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hvilken bil? Opel Vectra B Specs til bilen X20XEV 2.0 136 hk Gått 180 000. Hvor gammel er du 20 hvor har du fått pengene til bilen Jobber Pris 5000 kr Bilen må på EU-kontroll: bremserør, 4 bremseskiver + bremseklosser må byttes eller er bilen god. Ble solgt fordi eieren hadde røket registerreim og dermed også toppakning, men han hadde ordnet alt så det er bare å sette på og tute i vei. Eksteriør OK utenom 2 rustflekker og en hjulbue som må sveises igjen (fikk med original hjulbue så bare sette i gang). Interiør: omtrent som ny. Bilen er akkurat innkjøpt, først EU-kontroll, deretter skal jeg begynne styling etc. ---------------------- Hvilken bil? Opel Astra F Specs til bilen C18XEL 1.8 116 hk, chippet. 240 000 km, motor 170 000 km. Hvor gammel er du 20 hvor har du fått pengene til bilen Jobber Pris 5 000 kr, grunnet elnettfeil som eier ikke greide å fikse og verksted skulle ha mye penger, men tok ikke mye tiden eller pengene for å fikse det selv. Skulle også på EU-kontroll. Totalt med bil, omregavgift og EU ble det 11300 kr. Forsikring 2900,. i året på pappas navn. Pendlerbil, tøff liten gocart med skilter på. Alt originalt utenom små endringer for ytelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå