1245112654122755325882462 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 18 år, kjører merce E230 automat 200 gamp, tuta og kjøre på som bare faen Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hvilken bil? Saab 900i Specs til bilen 1988 mod, kjørt 125k Pris: 8k Hvor gammel er du 17, blir 18 i mars hvor har du fått pengene til bilen Fatter'n Lenke til kommentar
bilfridotno Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Tidligere bilavhengig på 29 som har klart å bli kvitt uvanen her etter 11 lange vonde år. Det rykker heldigvis ikke i clutche-foten lenger og lungene higer ikke lenger etter eksos. Har tidligere kjørt en Volkswagen Passat. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Får vel kanskje legge inn bilde av min bestillte bil her da... Siden denne nå er bestillt og skal byttes ut i midten av mars neste år: Bilen som er bestillt er en: Audi A4 2.0TFSI S-line Multitronic 180HK Utstyr utover standard: S-line eksteriørpakke S-line interiørpakke Cruisekontroll Led-lys/Bixenon Lys/regnsensor Fjernlysassistent 19" S-line felger m/255-35 dekk (se bilde av felg under) Førerinfo. system med 6,5" fargeskjerm Ekstra sotede ruter Aut. avblendbart innvendig/utvendig speil MLF Sportsratt S-line Sportsunderstell senket 30mm. Midtarmlene Opplyste lufteventiler og punktbelysning i midtkonsoll Bang & Olufsen stereo m/14stk. høytalere Mobiltelefonforberedelse Bluetooth Multimedia Interface Sort optikk utvendig Fargen som er bestillt er Fantomsort Perleeffekt Bilen vil se nøyaktig ut som bildet under, bortsett fra de svarte felgene. Det er lagt inn eget bilde av felgene jeg skal ha under: Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg må bare si: Fy faen for en rå bil! Sinnsykt feit farge! Kunne GODT tenkt meg en sånn en ja Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Yikes! Det er jo rene drømmebilen, det der! Var det du som hadde den trimmede diesel-Touranen, BjerkneZ? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Takker folkens OML: Er nok meg det ja.. og jeg har den fortsatt.. frem til mars Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Okei, da fungerte fortsatt "connect the dots"-funksjonen i hodet mitt. Du får legge ut egne bilder av skuta når den ankommer til våren! Er det forresten noe igjen på utstyrslista du ikka har valgt? S-line rund baut, B&O-lyd, senk og LED/Xenon er jo å finne ... Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Åja... utstyrlisten er lang.... Det jeg husker står igjen er: Audi Drive Select, som justerer dempere/styring/girkasse/hjuldrift i tre forhåndsvalgte og eller ett egendefinert(!) modus. (ca. 30.000,-) I min bil er det delskinn (S-line stoler) med skinn på sidene og stoff i midten. (sportstoler), man får også setene i hel hud. (ca. 18.000,- til.) En drøss av valgmuligheter hva interiør angår. Men mitt interiør er S-Line og taket samt dasjbord er helt svart, samt at det også er børstet aluminiumslister på dører etc. Så har du jo Audi Lane assist Audi Hold Assist Advanced key Parkeringssystem med 7" ryggekamera Garasjeportåpner Elektriske seter pluss en del småting til... Men ett sted må man liksom stoppe.. og ryggekamera synes jeg blir litt "kjærring" og ha... Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hvilken bil: Seat Toledo 1995 1.8 Specs til bilen: 1.8 besin, 90 hester og nermer seg 250 000 Hvor gammel er du 19 hvor har du fått pengene til bilen kjøpte den for 15000 av mamma og pappa som kjøpte den ny... kan legge ut bilde senere har ikke noen bilde av den atm Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Jeg må bare si: Fy faen for en rå bil! Sinnsykt feit farge! Kunne GODT tenkt meg en sånn en ja Jeg mener nå denne bilen slår utseendet til en BMW i samme prisklasse ja... Eller en VW for den saks skyld. Det er ett eller annet med fronten på Audi som er spesielt i positiv forstand. Er nok lyktene (med led) og den enorme grillen som drar opp en del... Bak er den jo litt mer ordinær... Eneste forskjellen på min bil bak og en standard Audi er nok spoileren over bakruta og ett enderør på hver side, istede for to på en side. Jeg synes bilen med de svarte felgene på bildet er veldig tøff... men LITTEBITT i overkant og heeelt på grensen til hva som kan bli for mye... for en 33 åring som kun trenger en familiebil. Jeg mener S-line felgene får bilen litt ned på jorden... Jeg vet det er lett og ta i for hardt når man først er i gang... og resultatet kan fort bli rart isteden for tøft. Jeg har ingen intensjoner om å konkurere med gutta boys som står på hjørnet og råner i byen. Jeg vil ha en bil som er funksjonell og sammtidig tøff, og jeg mener at med de svarte felgene blir den litt "for" tøff.... Jeg får helt klart en Audi som vekker litt oppsikt, men målet mitt er ikke å blodsenke bilen og style den alt for mye, bare for å få kreditt hos småripsa og unguttene... Den tiden er nok forbi for meg. (selv om jeg savner den tiden noen ganger) Kunsten er og finne en balansegang, og jeg mener at så alt for mange prøver for hardt og bli den kuleste i gata, og resultatet blir som oftest merkelig. Her er ett eksempel: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20261875 Synes den ABT stylingen ikke passer til bilen i det hele tatt, da den ødelegger linjene helt. Ser nærmest bare ut som en klump som er limt på under bilen.... Endret 17. desember 2009 av BjerkneZ Lenke til kommentar
Vredesbyrd Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Er mann, 20 år. Kjører en Audi A6 2.4 Quattro 2001mod. 165HK Bilen er gått 172 000km. Pengene lånte jeg i banken. Har også en Mercedes Benz 190 Sportline 2.0 1989mod. 100HK Bilen er gått 224 000km. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Er mann, 20 år. Kjører en Audi A6 2.4 Quattro 2001mod. 165HK Bilen er gått 172 000km. Pengene lånte jeg i banken. Har også en Mercedes Benz 190 Sportline 2.0 1989mod. 100HK Bilen er gått 224 000km. Riktig merke vertfall Lenke til kommentar
slideface Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Jeg er en gutt på 16år, kjøpte min førstebil for tre uker siden, det ble da en 91' BMW 520i (150 hester'n). Pengene fikk jeg i konfirmasjonen, og aksjehandel Et bilde her: Endret 17. desember 2009 av slideface Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg er en gutt på 16år, kjøpte min førstebil for tre uker siden, det ble da en 91' BMW 520i (150 hester'n).Pengene fikk jeg i konfirmasjonen, og aksjehandel Et bilde her: http://i48.tinypic.com/67jbxy.jpg Nydelig bil det der, men hvorfor kjøpe bil nå? Hvorfor ikke vente i to år og da kjøpe 93' modell? Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Mann på 19 år med Volvo V40 2004 stasjonsvogn. Skal nok få lagt inn bilde i morgen eller over helgen. Skal hente den i morgen. Pengene kommer fra egen kapital og et passe lite lån. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hvilken bil? Hyundai Coupe RD Specs til bilen - 1999 - 1,6 FX - 114HK Pris Betalte 35 000,- Hvor gammel er du 19. Hvor har du fått pengene til bilen Egne oppsparte penger. Du kan følge meg/bilen i denne tråden. Lenke til kommentar
slideface Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg er en gutt på 16år, kjøpte min førstebil for tre uker siden, det ble da en 91' BMW 520i (150 hester'n).Pengene fikk jeg i konfirmasjonen, og aksjehandel Et bilde her: http://i48.tinypic.com/67jbxy.jpg Nydelig bil det der, men hvorfor kjøpe bil nå? Hvorfor ikke vente i to år og da kjøpe 93' modell? Hehe, har vært sugen på bil lenge, men trenger en å øvelseskjøre med, siden mor og far har automat Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg er en gutt på 16år, kjøpte min førstebil for tre uker siden, det ble da en 91' BMW 520i (150 hester'n).Pengene fikk jeg i konfirmasjonen, og aksjehandel Et bilde her: http://i48.tinypic.com/67jbxy.jpg Nydelig bil det der, men hvorfor kjøpe bil nå? Hvorfor ikke vente i to år og da kjøpe 93' modell? Hehe, har vært sugen på bil lenge, men trenger en å øvelseskjøre med, siden mor og far har automat Hehe, hadde samme problemet, men løste det med å lære meg alt med manuell på én uke før oppkjøring med lånebil. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Så var det tilbake hvor mange her som er over 18 og har en fin bil. Hvilken bil? Specs til bilen Bilde er flott Hvor gammel er du hvor har du fått pengene til bilen _____ de som ikke har bil kan jo skrive opp hvor gammel de er, evt. vist de har moped Jeg har sikkert svart her før, men bilparken har endret seg litt. Hvilken bil? 1988 BMW 325i Specs: Motor Hartge h27 2,7l 205hk. Understell og drivlinje: Alle foringer i poly eller aluminium. H&R coilovers M-tech stabilistatorstag Forsterkede stabstaginnfestninger bak. E36 tannstang med styrestoppere. 25% diffbrems (lamell). Zimmerman slissede bremseskiver. Yellowstuff klosser. BMW 750i hovedbremsesylinder. Willwood biasventil. Eksteriør: M-tech2 styling. Sorte de-lykter. Sorte blinklys. MHW baklykter. DTM-speil. Monovisker. Interiør: 320is skinninteriør (sportskinn) Schroth 4-punktbelter. Slik så den ut før den ble påkjørt i sommer. Den blir nokså lik når den er ferdig. 93 BMW 520i touring Specs: Forholdsvis original. Fk senkefjærer, bilstein sprint dempere, litt polyforinger og alpinafelger. 99 BMW 530D touring Specs: 220hk/500nm Sotede ruter og aerodynamikkfront. Senkefjærer av ukjent opphav. Hvor gammel er du? 21 hvor har du fått pengene til bilen? Jobber som industrielektriker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå