Rob3rt Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hvilken bil? Mazda 323 LX 93' mod. Specs til bilen 1.3 75 hk Bilde er flott. Bilde1 - Bilen Bilde2 - Anlegg Hvor gammel er du? 19. Fikk bilen en måned etter at jeg fikk lappen og ble 18 (fikk lappen på dagen.) Hvor har du fått pengene til bilen? Hardt opptjente maccen-penger.. Lenke til kommentar
olds69 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 nei vel, hehe. Trodde jeg kjente meg igjen. Liland utenfor Evenes flyplass. DrE Er bare noen mil unna, ca 20 Aspelund ved Finnsnes, 400 meter unna trafikksenteret hvor vi arangerer street legal og rally... Olds69 Lenke til kommentar
Revox Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Hvilken bil? Nissan Sunny 1.6SLX '92 Coupe BMW 325ix (4WD) '90 E30 Specs til bilen Nissan : fabrikk stylet med fangere og spoilere. Ellers original. 90hk med automat kasse. 138k på nåla (Selges til våren) BMW : Akkurat kjøpt den og venter på å bytte en hel del utstyr på den. Bla Chip, sportskam, effekt anlegg, filter, demper/fjærer, div styling etc R6 på 171hk originalt, manuell kasse. 135k på nåla. Bilde : Har kun et lusent bilde av bmw'en, skal ta noen fler av begge når sola asfalten titter frem Hvor gammel er du? 22 Hvor har du fått pengene til bilen? Nissan'en er kjøpt for hardt tjente penger. BMW'en ble kjøpt med lån som nissan'en skal betale tilbake når den selges. Endret 24. februar 2004 av ReVoX Lenke til kommentar
Id4ever Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hvilken bil? 1985 Mercedes 190E 2.3-16 Specs: Stort sett i original stand. Ikke senket eller overstylet (ingen fan av sånne jalla-greier) Kun felger, stereoanlegg og hvite blinklys foran som ikke er originalt. 185 katalysatorfrie hester. Bilde: Det er for mørkt til å gå ut å ta bilder, men her er en tilsvarende bil: Hvor gammel er du 20, student. Hvor har du fått pengene til bilen Driver firma. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Hvilken bil? 86 Ford Sierra 1.6 Specs Helt standard men montert cd-spiller og "nye" høytalere Bilde Skal spare dere for det Hvor gammel er du? 18 år Hvor har du fått pengene til bilen? Fikk den av Mamma og Pappa da de kjøpte ny bil Kjører for det meste pappa-bil (98 VW Passat 1.6 Sportline) da. Nydelig bil å kjøre, deilige seter, men litt lite umf nå som det er vinterføre. Kjører min bil når jeg skal leke litt (les: bakhjulsdrift ) Jobber som system administrator nå, men skal begynne på skole til høsten så jeg gidder ikke kjøpe ny bil akkurat enda. Endret 24. februar 2004 av phoen|x Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 25 år. Ford Fiesta svart, 1994 modell. Fikk lappen for 2 år siden, bilen fikk jeg for 1/2 år siden. Overtok den fra min mor, som kjøpte seg en stor, og fet brukt mercedes. Bilen er bare brukt til småturer til butikken, altså den går som ei klokke. Ganske sprek også faktisk. Det er automatgir på den. Måtte lete lenge før hun fant en bil med automatgir som passet henne når hun kjøpte den i Tyskland. Finansiering: Lån av min far. Betales ned når lånet i banken er ferdigbetalt, må prioritere litt her. Eier gata med den bilen der! Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Kjører Supra... Her er bilen da jeg hentet den... Importert... Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Slednecks : Goddamn boy!!!!!! Gjett om jeg misunner deg... ASCIWhite vil og ha Supra, ikke den Vovlo 850`n han har. Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Slednecks : Goddamn boy!!!!!! Gjett om jeg misunner deg... ASCIWhite vil og ha Supra, ikke den Vovlo 850`n han har. Hva mener du det med det? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 var det så vanskelig da? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (Slednecks) Hmm... Er det sant? eller du løy? Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Løy? Supraen er min... 525Hk... Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Oki... men eg tro at du hente fra internett... eller kan mer bevis? eks ta bilder din fotoen og på her? Endret 26. februar 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
Revox Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Oki... men eg tro at du hente fra internett... eller kan mer bevis? eks ta bilder din fotoen og på her? Skal ikke se bort ifra det nei.. En supra er ikke akkurat allemanns eie i norge.. Og med 525hk koster den mer i forsikring enn en normal familiebil gjør i innkjøp. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg er 19 år. Jeg kjører fortiden en styla BMW compact 1995 model. (ikke Mstyla, hehe) Bilen har gåt 115k, lite hester med med mye comfort og den er svært billig i drift. Skinn, kjøre computer, Rockford fossgate stereo, m m. Penger til bilen har jeg tjent ved jobbing. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg er 19 år. Jeg kjører fortiden en styla BMW compact 1995 model. (ikke Mstyla, hehe)Bilen har gåt 115k, lite hester med med mye comfort og den er svært billig i drift. Skinn, kjøre computer, Rockford fossgate stereo, m m. Penger til bilen har jeg tjent ved jobbing. 316i? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Og den adressen på Supra'n gjorde vel egentlig uttalelsen til Sledneck ganske tvilsom synes jeg Lenke til kommentar
tøs Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg er 19 år. Jeg kjører fortiden en styla BMW compact 1995 model. (ikke Mstyla, hehe)Bilen har gåt 115k, lite hester med med mye comfort og den er svært billig i drift. Skinn, kjøre computer, Rockford fossgate stereo, m m. Penger til bilen har jeg tjent ved jobbing. 316i? jepp.. Lenke til kommentar
hart Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 vel.. sledneck prøver å bløffe på seg en supra... ja ja. Selv om jeg kun har en Corolla så er det iallfall min egen bil da. Fra samme sted som han henta bildet av skybert-supraen sin så fant jeg dette bildet som jeg ikke synes yter Toyota supra noen rettferdighet Ser ut som en 5 åring som har fått sin første elektriske toys'r'us-lekebil som man kan sitte i... Tro om sjåføren har vannhode? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Sledneck hente i http://www.toyotasupra.info betyr at han/hun er lyver Endret 27. februar 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå