sToned-_- Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Tror ikke jeg hadde bilen? jeg skal skjekke den forrje pcen om jeg forhåpentlig vis har noen bilder på den pcen... men den sto for det meste og rustet på slutten Edit: Fikser bilder senere på kvelden jeg fant ut at jeg hadde bilder av den (til og med på bane ) Endret 6. november 2009 av sToned-_- Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Tviler ikke på at du hadde bilen, men du tøffet deg nok litt til med hestekreftene. Ikke noe galt i det, alderen tatt i betraktning. Jeg sa og gjorde langt dummere ting da jeg var 14. Lenke til kommentar
sToned-_- Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Tviler ikke på at du hadde bilen, men du tøffet deg nok litt til med hestekreftene. Ikke noe galt i det, alderen tatt i betraktning. Jeg sa og gjorde langt dummere ting da jeg var 14. Jeg er ikke slik som liker og ''tøffe'' på meg mer enn det som er fakta, men jeg var så sikker på at det var det som sto... men jeg har like godt minne som et brød uten innmat.. Og legger meg i støvet for dere som antageligvis har bedre erfaringer og peiling på bil Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) For all del, det er en nydelig bil som går ganske så bra selv med sine orginale Hk! Skal ikke ta ifra deg den gleden! Endret 6. november 2009 av Fugitive Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ufattelig fin bil, 2mmy91. Fargen kler bilen godt. Takktakk! Er helt enig, en annen ting er at den heller ikke finnes i hopetall i den fargen. Finnes kun et par stk + et par V50'er her i Bergen. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Fikk rotet meg til å ta noen bilder av bilen min etter at jeg vasket den nå. Er en 2007mod. Volvo S40 2.0D, 136hk og 320nm gir ett godt drag. Har hatt bilen i snart 2måneder og er 18år. Har en kamerat som har en 04-05´ S40 T5 med chip, større eksos med dobbel utblås og åpent filter.. Knallgod bil å kjøre, dog litt hissig torque steer på 1. og til dels 2. gear.. Safran-/sandgul eller noe i den duren Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Omg, me want! Hehe. Omtrent ingen torque steer hos meg, men så har jo jeg langt svakere motor også. Aha, er ikke så dum den fargen heller. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Fin farge, anonym styling med liten hekkspoiler og 18" hjul 278 hester er nesten for mye i en rein FWD, men så moro! Hvor mange som trodde det var en dau 2.0D når vi tok turen til hjemlandet dens, men kjapt fikk lære at det ikke stemte vet jeg ikke, men det var ikke få Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 20 år gammel gutt fra Fredrikstad. Jobber i Projectiondesign.Bilen kjøpte jeg som den ser ut der, så creds til Øyvind for en meget god jobb! Type: Audi A3 1.9tdi 1997 modell Bor ikke langt unna meg du Jeg ser at du bor i Tæsse... like ved butikken....? Stemmer det Rygga på en av de stolpene i parkeringshuset ved Torvbyen forrige uke med Audien forresten Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Fin farge, anonym styling med liten hekkspoiler og 18" hjul 278 hester er nesten for mye i en rein FWD, men så moro! Hvor mange som trodde det var en dau 2.0D når vi tok turen til hjemlandet dens, men kjapt fikk lære at det ikke stemte vet jeg ikke, men det var ikke få Hehe, det viler jeg ikke på Få ut noen picz da, skal ha nye felger på min til sommeren så tips er alltid fint. Kan virkelig ikke fordra de felgene som står på nå Lenke til kommentar
Hellyner Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Bil: 02 Mercedes C 200 komp. 163 hk 295 nM ca Er 21 år og jobber som elektriker Endret 23. november 2009 av Hellyner Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 18år, bor i hønefoss, og har en Hyundai H1 98mod. Det er en blanding av jobb og privatbil, derfor måtte jeg selge min forrige bil, en Volvo 760 GLE. Bilde av Volvoen LINK! Bilde av den nye dieselpurka mi LINK! Og den ska bli bedre! Ska dolle den opp så det holder, trust me Styggeste bilen i gata Har ikke så mye å si om dem. Volvoen var en fryd å kjøre, og følte meg litt kongen av gata, men ska ikke nekte for at en føler det i Hyundai'n heller Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg er 30år ung... Lånte penger i banken til kassebilen, og sparekontoen til Focusen Focus 2005 - 2.0TDCI 192hk Vito 2002 - 2.3CDI 100hk Denne skal bygges om til personbil nå da Her står de på rekke og rad Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Gutt i bergen på 18 år Kjører bmw 525ia 1990 mod. 192 gamp på bakhjula med automatkasse er deilig Bilen er sliten i lakken og karroseri gått 409 000, men motor kun gått 160 Fantastisk bil å kjøre. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Gutt Herøy 18 år jobber som Skips elektriker lærling Kjører Chip tunet Audi A4 1,8T 96 mod med BSR Optiflow filter kit og Forge 007 Resirk ventil. på 194 hester og nesten 300 Nm ifølge chipsenter. Gått 240K kjøpt brukt for 35 000 , påkostet ca 20K etter kjøp. Endret 2. desember 2009 av Evil-Duck Lenke til kommentar
bjorni92 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har for tiden en BMW 320i 24v. 92 mod! Tatt inn fra tyskland for et par år siden!Ble chippet i sommer. ca 170hk. Kebab tralla mi Kebabtralle faktisk... Riktignok at E36 er pakkiskarrosseri, men BMW er ikke et pakkismerke Lenke til kommentar
GSM Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 22år, studerer Bygg-Ingeniør i Bergen. Poster her i stedet for å lese på eksamen. Bil: 1992 Mazda 323F-GT med GTR motor @310hk. Clutchen er svidd for øyeblikket, men ellers går den som en kule Misfornøyd med: Manglende clutch for tiden, Drivknutene tåler ikke effekten, vannlekkasje på høyre side, bilen som ramponerte høyresiden min og førte til vannlekkasjen. CO2 Footprint: 3682g pr mil Hvordan fikk jeg råd? 4000 for bilen, 25.000 for motor og div. Go figure Lenke til kommentar
st162 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Studerer 1. året radiografi i Tromsø. Har en 1989 Toyota Celica GTi twincam. Derav nicket (St162) 128hk orig, men dette er da 1.6l... Kjøpte den for vel et år siden. Mener jeg gav 14 høvdinger for den. Utrolig morsom bil å kjøre, rimelig i drift, og billig å forsikre. Relativt enkel å skru på også... har gjort en del med den, bare for å få den kjørbar, men prøver og holde den mest mulig original. Er 21, betalte cash kontant. Akkurat nå står den lagra i garasjen heime.. vinterdvale:) Endret 14. september 2010 av st162 Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Studerer 1. året radiografi i Tromsø.Har en 1989 Toyota Celica GTi twincam. Derav nicket (St160) 128hk orig, men dette er da 1.6l... Kjøpte den for vel et år siden. Mener jeg gav 14 høvdinger for den. Utrolig morsom bil å kjøre, rimelig i drift, og billig å forsikre. Relativt enkel å skru på også... har gjort en del med den, bare for å få den kjørbar, men prøver og holde den mest mulig original. Er 21, betalte cash kontant. Akkurat nå står den lagra i garasjen heime.. vinterdvale:) Veldig nice det første bilde der Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Er 17 år, ikke så lenge siden jeg kjøpte meg bilen min Audi A4 quattro, 2.6, V6 med 150 hk, 1996-modell. Gått 281k km, og jeg ga 53 000 for den. Allerede bytta katalysator, batteri, baklyktene, frontlyktene, kasta ut flere meter med unødvendige kabler og reparert et hull i eksosannlegget. Ellers er den jo en innmari god bil å kjøre, ligger utrolig godt på veien. Pengene vet jeg egentlig ikke helt hvor jeg har fått i fra. Noe av de har tjent av arbeid hjemme. Ellers har jeg vel fått mye opp i gjennom årene av foreldre og slekt. Har blant annet noe fond som gikk i dass under finanskrisen Endret 8. desember 2009 av Dernel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå