DieAllerVaerste Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 38 gammel bilfreak, har alt for mange biler. Penger? Jobber 12-14 timer hver dag. Driver eget tuningfirma, så sparer litt der i forhold til innkjøp av deler... Noen av mine: 99 Transporter TDI (bruksbilen) 96 VW Golf GTi 16v (demobilen) 83 VW Golf GTi (banebilen, for tiden satt på låven nedplukket) 80 VW Golf GLS (sjarmøren) 75 VW Passat TS aut. (klassiker'n) 75 Audi 80 GT (Babyen, for tiden nedplukket desverre men kommer sterkt tilbake) Har en 82 BMW 316 og en 89 Golf cab i bygging nå... Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Kule skilter Jeg er 20 år og kjører nå min tredje bil, en BMW 520i '97, sedan l6 150 hk, synes den går helt greit, liker det lave støynivået og komforten Manuellgir, klima, cruisecontrol, alarm Venter med bilder til jeg har kommet igang med styling, skal få facelift lykter med xenon, nye felger, soting mm. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 99 Transporter TDI (bruksbilen) Hahahaha xD Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 1989 Ford Sierra 2.0 IS Coupe 2000 Volkswagen Caddy 1.4 1986 Ford Sierra 2.0 Coupe Vingebil prosjekt Lenke til kommentar
DieAllerVaerste Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 99 Transporter TDI (bruksbilen) Hahahaha xD Var det noe morsomt med bilen? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 morettelykter og felger tenker jeg knis Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 morettelykter og felger tenker jeg knis Ja Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Felgene var jo kule da... lysa derimot. Lenke til kommentar
DieAllerVaerste Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Lurt å si når man kjører rundt i en Carisma... Hva er galt med felgene? Er 18" for smått, det er jo en bruksbil? Det er dessuten ikke Morette-lamper, disse er fra Prosject Zwo og ble solgt orginalt fra VW. Ser det bedre ut rett forfra da. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Lurt å si når man kjører rundt i en Carisma... Hva er galt med felgene? Er 18" for smått, det er jo en bruksbil? Det er dessuten ikke Morette-lamper, disse er fra Prosject Zwo og ble solgt orginalt fra VW. Ser det bedre ut rett forfra da. Felgene var kule de, var ikke noe galt med dem. Lyktene syns jeg bare var litt harry på en sånn bil. Jeg ville aldri stylet en Folkevogn på den størrelsen Noe galt å kjøre rundt i Carisma, forresten? Mitsubishi lager stilige kvalitetsbiler som varer... Innrømmer at de eldre Carismaene kan se litt kjedelige ut, men 2003-modellen er faktisk stilig Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 T4'en til Håkon er elsk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 hva er galt med å style store biler a? Mye kulere å style en nissan micra eller? Alle biler kan bli kule hvis man styler riktig Lenke til kommentar
DieAllerVaerste Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Lurt å si når man kjører rundt i en Carisma... Hva er galt med felgene? Er 18" for smått, det er jo en bruksbil? Det er dessuten ikke Morette-lamper, disse er fra Prosject Zwo og ble solgt orginalt fra VW. Ser det bedre ut rett forfra da. Felgene var kule de, var ikke noe galt med dem. Lyktene syns jeg bare var litt harry på en sånn bil. Jeg ville aldri stylet en Folkevogn på den størrelsen Noe galt å kjøre rundt i Carisma, forresten? Mitsubishi lager stilige kvalitetsbiler som varer... Innrømmer at de eldre Carismaene kan se litt kjedelige ut, men 2003-modellen er faktisk stilig Harry?? Hva er Harry med de lyktene der, hadde det vært angel eller devileyes så hadde jeg vært tildels enig. Hvor er stylingen på denne Transporteren? Kan du fortelle meg det, det hadde vært morsomt og vist. Er det senk og felger du tenker på. Og hvor er Carisma stilig? DET skulle jeg likt og visst. Lenke til kommentar
Selle Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 T4'en til Håkon er elsk. Selv kjører jeg en 2001 Vw Golf 1.6 16v Highline stv som akkuratt har rundet 110k km Specs til bilen 1.6 16v 105hk xenon, klima, alarm, fjernstyrt sentrallås, 2-din hovedenhet med dvd spiller i midtkonsoll, 6 høyttalere og pioneer aktiv sub Bilde er flott Eneste bilde jeg har ute på nettet etter at home.no.net la ned Hvor gammel er du Er 21 år hvor har du fått pengene til bilen Billån i møller bilfinans Lenke til kommentar
Ladyalex Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg er 21. Kjører en Audi A6 quattro 98mod. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Harry?? Hva er Harry med de lyktene der, hadde det vært angel eller devileyes så hadde jeg vært tildels enig. Hvor er stylingen på denne Transporteren? Kan du fortelle meg det, det hadde vært morsomt og vist. Er det senk og felger du tenker på. Og hvor er Carisma stilig? DET skulle jeg likt og visst. Ok, harry var kanskje feil ord. Bare syntes ikke det du hadde gjort på fronten av den bilen passa helt... Har liksom aldri vært noe fan av volkswagen-biler. No offense, bare sier min personlige mening! Hvor jeg syns Mitsubishi 2003 Carisma'en er stilig? Klarer du ikke se det er det noe som ikke stemmer, syns jeg. Her har du ett greit bilde av min, og jeg har ikke gjort noe me'n... Lenke til kommentar
DieAllerVaerste Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Harry?? Hva er Harry med de lyktene der, hadde det vært angel eller devileyes så hadde jeg vært tildels enig. Hvor er stylingen på denne Transporteren? Kan du fortelle meg det, det hadde vært morsomt og vist. Er det senk og felger du tenker på. Og hvor er Carisma stilig? DET skulle jeg likt og visst. Ok, harry var kanskje feil ord. Bare syntes ikke det du hadde gjort på fronten av den bilen passa helt... Har liksom aldri vært noe fan av volkswagen-biler. No offense, bare sier min personlige mening! Hvor jeg syns Mitsubishi 2003 Carisma'en er stilig? Klarer du ikke se det er det noe som ikke stemmer, syns jeg. Her har du ett greit bilde av min, og jeg har ikke gjort noe me'n... Jeg respekterer smaken din, men jeg synes litt rart at du skal sitte og belære meg om hvordan biler skal se ut... Spesielt siden du kjører en ORGINAL Mitsubitshi Carisma... Blir veldig rart i mitt hode... Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Harry?? Hva er Harry med de lyktene der, hadde det vært angel eller devileyes så hadde jeg vært tildels enig. Hvor er stylingen på denne Transporteren? Kan du fortelle meg det, det hadde vært morsomt og vist. Er det senk og felger du tenker på. Og hvor er Carisma stilig? DET skulle jeg likt og visst. Ok, harry var kanskje feil ord. Bare syntes ikke det du hadde gjort på fronten av den bilen passa helt... Har liksom aldri vært noe fan av volkswagen-biler. No offense, bare sier min personlige mening! Hvor jeg syns Mitsubishi 2003 Carisma'en er stilig? Klarer du ikke se det er det noe som ikke stemmer, syns jeg. Her har du ett greit bilde av min, og jeg har ikke gjort noe me'n... Jeg respekterer smaken din, men jeg synes litt rart at du skal sitte og belære meg om hvordan biler skal se ut... Spesielt siden du kjører en ORGINAL Mitsubitshi Carisma... Blir veldig rart i mitt hode... Jaja sorry. Bra du gjør det. Men prøver ikke å belære noen, har bare sagt hva jeg syns... Har akkurat kommet inn i bilverden som tenåring, akkurat fått bil, og nettopp fått førerkortet for to uker siden. Så har ikke akkurat kommet inn i mekking av biler og slikt men har falt for MITSUBISHI Carisma (2002-2004), Galant (2000+), Evo, osv... Jeg respekterer stilen din også, var ikke meninga å virke respektløs eller kritisk. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Sjelden har et navn på en bil truffet så feil som på Carisma. Maken til lite karismatisk bil skal man lete lenge etter. Men det er -min- personlige mening. Lenke til kommentar
sxterbx Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 26 år. Har en Audi Avant A6 2.6 v6 -95 140hk og en Smart Roadster Coupè -03 110hk og en Citroen berlingo firmabil med knapt 2 stk ponnier (den ene på på beite). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå