Skavold Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (...)dimmer i instrumentpanel justering av viskerhasighet (...) OMG! Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Litt oppdaterings. her er det som er gjort med biln: -skiftet h. forskjerm og lakkert den -skiftet støtfanger -skiftet h. frontlykt -grøftelys -øyenvipper meir kommer etter hvert.. er ikke helt ferdi med den da.. ps. synd at de 16" audi felgene ikke passet til den. :/ Endret 13. juni 2007 av Leasch Lenke til kommentar
picpac Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Her er min: Nissan Navara 2,5 dCi 174 hk 403 NM Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hvilken bil? Audi 80 2.0 E 1992 mod. Specs til bilen Hmm ... Har nettopp overtatt bilen. Alt som er gjort foreløpig er å sette inn en startknapp fordi tenningslåsen er gåen Hvilken bil? Moskvich 403 1964 mod. Specs til bilen 100 % original! Hvor gammel er du? 16 Hvor har du fått pengene til bilen? Faren min var redd jeg skulle bli opptatt av fotball, og gav meg en Moskvich i dåpsgave Han er tydeligvis fortsatt redd for at jeg skal bli opptatt av fotball, og derfor overtok jeg Audi-en når han kjøpte ny bil. Penger til å stasje opp Audi-en (forslag til hva som kan gjøres?) kommer fra banken Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 det va fin moskvich jornan!! made in russia Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hehe. Moskva for å være mer nøyaktig Kjørte den på veteranbilløp forrige uke, og så hang tuta seg opp. Hehe. Måtte koble den ut, så det må fikses på nå. Ellers har en gått helt fint hele tiden. Har til og med overnattet i den på Ekeberg i Oslo. Setene kan slåes ned så det blir en "stor" dobbelseng inni Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hehe. Moskva for å være mer nøyaktig Kjørte den på veteranbilløp forrige uke, og så hang tuta seg opp. Hehe. Måtte koble den ut, så det må fikses på nå. Ellers har en gått helt fint hele tiden. Har til og med overnattet i den på Ekeberg i Oslo. Setene kan slåes ned så det blir en "stor" dobbelseng inni 8867185[/snapback] haha så bra xD Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hvilken bil: Saab 900 Talladega 1997 2.0i Specs til bilen: Talladega utstyrstpakke/jubileumsmodell: Talladega frontfanger. Ratt og girkule trekt i skinn. SID 2 (kjørecomputer) Tåkelys bak og framme. Bilstein sport dempere. H&R senkefjører 35mm Ellers så er det standard med justerbart ratt, elektriske vinduer og speil osv på en så "ny" saab så det er ikke noe og skryte av Hvor gammel er du: 18år i dag Planer for bilen: Bedre stereo. 9-3 sideskjørt og bakfanger svak soting på rutene Andre 17"felger Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Gratla med dagen, Alex. Knallfin 900! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg er litt over 18 år, har vel hatt lappen i bortimot, tja 4 måneder eller noe sånt. Har enda ikke bil, men skal kjøpe i sommerferien nå, og jeg har enda ikke bestemt meg for hvilken. Men jeg kan jo legge ut litt info om bilen jeg låner da. Bilen jeg låner er en Opel Omega Gl, 97mod hvis jeg ikke husker feil. 2.0 16V motor og 150gamp, går greit nok. Denne bilen er oppgradert til CD versjonen etter at den ble kjøpt som GL, så derfor kan jeg egentlig si at det er en CD selv om det står GL på den da. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg er litt over 18 år, har vel hatt lappen i bortimot, tja 4 måneder eller noe sånt. Har enda ikke bil, men skal kjøpe i sommerferien nå, og jeg har enda ikke bestemt meg for hvilken. Men jeg kan jo legge ut litt info om bilen jeg låner da. Bilen jeg låner er en Opel Omega Gl, 97mod hvis jeg ikke husker feil. 2.0 16V motor og 150gamp, går greit nok. Denne bilen er oppgradert til CD versjonen etter at den ble kjøpt som GL, så derfor kan jeg egentlig si at det er en CD selv om det står GL på den da. 8875492[/snapback] Hva er forskjellen på en cd og gl da?, kan det være antall hk? for den vanlige 2 liters motoren til opel er på 141 / 142 Hk. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) . Endret 30. november 2007 av Barely dead Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Tror jeg har skrevet her før, men jeg orker ikke å lete gjenenom alle sidene for å endre det gamle innlegget. Hvilken bil? BMW 325i Specs til bilen Kosmetisk: 318is frontleppe, sorte blinlys forran, blanke blinklys på sidene, røde blinklys bak. Hjul og understell: Borbet A 7,5x16 forran, 9x16 bak. 205/45 R16 forran, 215/40 R16 bak. Senket 75/30 med AP sportfahrwerke 60/30 fjærer og 15mm senkeskåler. Korte gule koni. OMP tårnastag forran. Powerflex bærearmsforinger forran. Ytelse: K&N innsatsfilter Simons effektanlegg frem til manifold Shortshift. Hvilken bil? BMW 318it Specs til bilen? Ukjent konfilter, renset katalysator og supersprint bakpotte. Sotede blinklys forran og på sidene. Hvor gammel er du? 18 år Hvor har du fått pengene til bilen? Jobb. Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvilken bil? Nissan Primera Si 1993mod Specs til bilen 1,6l med knfilter. Mulig motorbytte etterhvert. Hvor gammel er du Er 18 hvor har du fått pengene til bilen Har lånt hos fattern, men pengene blir betalt tilbake når jeg går ut i lærling til neste år :-) Lenke til kommentar
Ditech Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Så var det tilbake hvor mange her som er over 18 og har en fin bil. Hvilken bil? Specs til bilen Bilde er flott Hvor gammel er du hvor har du fått pengene til bilen _____ de som ikke har bil kan jo skrive opp hvor gammel de er, evt. vist de har moped 1320339[/snapback] 27 år Jobbet og spart og cashet ut. Nybilpris 260.000 Audi A2, 1,2tdi, Perlemor grønn,brun,sort (skifter) 855kg aluminium understell og karosseri samt motor fj.st sentrallås inkl ekstra funksjoner servo el klima ortopediske seter begge sider uttagbare seter 3 av 4 esp asr abs xenon lavfriksjonsdekk luftmotstandsverdi 0,25 (prius 0,26) tiptronic,automat,eco automat chip elspeil kurvetåkelys elvindu bedre bakseteplass,takhøyde og lasteevne enn a3 navigasjon skikkelig pent interiør og bra materialkvalitet forbruk, 0,27 l pr mil til 0,38 avhengig av kjørestil Co2: 81gram pr km (prius 109) autostart stop i ecomodus om ønskelig + sider rustfri lav forbruk kommende lav årsavgift parker gratis i svenske storbyer pga går som miljøbil lite støy selv i 100kmt 1800omr i 100kmt behagelig grisegøy å kjøre i manuell på svingete vei, elsker sving, lavt tyngdepunkt og 50/50 vektfordeling - sider litt treg og masete girkasse i ecomodus, krever tilvenning stab stag og endeledd går litt fortere pga stivt oppsett fjæringskomfort litt lavere pga stivt oppsett noe høyere serviceutgifter, men ikke mye er ikke bilen man låner ut til folk.. krever tilvenning og teknisk innsikt.... bilen er vel for spesiellt interesserte, gjerne pendlere og teknologiopptatte folk. grei skuring med km godtgjørelse på en slik bil for å si det slik. den får omtanke og kjærlighet og småting ordnes omtrent før de oppstår. liker å ha en perfekt bil i perfekt stand. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvilken bil? Peugeot 406 Specs til bilen 2.0l bensinmotor, 135 hk. Gått 134,000. 1997 modell Hvor gammel er du 17. hvor har du fått pengene til bilen Fra en konto, aner ikke hvordan de havnet der. Ganske bedritent bilde, men man ser hvertfall konturen av det som utgjør min 406. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvilken bil?2007 Audi Q7 Specs til bilen 3.0 TDI, 233hk 500nm. 295/30-22" O.Z. felger. S-line int. og ekst. 4.2 eksoshaler. Det meste av ekstrautstyr som er tilgjengelig. Planer fremover Kjøres MYE Bilder 8501135[/snapback] Kan jeg spøøre om alder? Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Hvilken bil? Toyota mr2 mk2 gti 1991/92mod Speks: 2l liters twin cam gti motor på 156hk. orignalt senket 30mm 17" rial felger med lavprofil dekk div små styling fjerntstyrt sentrallås med defa alarm. importert ifra sveits i 2003 techtyklbehandlet 100% rust og skadefri. (Står inne i garasje om vinteren.) km stand: 167000 girkasse og motor: tight og fin uten ulyder og bruker ikke olje. lakk: svart blank. så og si strøken. vasker minst 1 gang i uka, polerer 3 ganger i året. stor utstyrspakke som var orginalt på bilen i 92: bedre understell, delskinn, AC, sentrallås, senket 30mm, el-vinduer, el-speil. stereo: sony xpload headunit, 8"sub bak setet. (god lyd) Ellers så er den helt orginal når det gjelder motor og intriør. Skal holde den slik for det er ikke mange orginale mr2'er som ser omtrent strøkene ut nå. kanskje det kommer mongoose eksos. Pluss div interiør styling. Hvordan jeg fikk råd? jobbet, spart i siden jeg var 15. Pluss at barnebidraget stod omtrent ubrukt i 18år Alder 19 år og student. Kjønn: mann Bilder: Endret 7. september 2007 av Neo6630 Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Hvilken bil?Toyota mr2 mk2 gti 1991/92modSpeks:2l liters twin cam gti motor på 156hk.orignalt senket 30mm17" rial felger med lavprofil dekkdiv små stylingfjerntstyrt sentrallås med defa alarm.importert ifra sveits i 2003techtyklbehandlet100% rust og skadefri. (Står inne i garasje om vinteren.)km stand: 167000girkasse og motor: tight og fin uten ulyder og bruker ikke olje.lakk: svart blank. så og si strøken. vasker minst 1 gang i uka, polerer 3 ganger i året.stor utstyrspakke som var orginalt på bilen i 92: bedre understell, delskinn, AC, sentrallås, senket 30mm, el-vinduer, el-speil.stereo: sony xpload headunit, 8"sub bak setet. (god lyd)Ellers så er den helt orginal når det gjelder motor og intriør. Skal holde den slik for det er ikke mange orginale mr2'er som ser omtrent strøkene ut nå.kanskje det kommer mongoose eksos. Pluss div interiør styling.Hvordan jeg fikk råd?jobbet, spart i siden jeg var 15. Pluss at barnebidraget stod omtrent ubrukt i 18år Alder19 år og student. Kjønn: mannBilder: Endret 7. mai 2019 av Thomas-A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå