Bjerknez Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg får min nye bil om ca. 4 uker, så bilde av min bil har jeg ikke tatt enda. Hvilken bil jeg har kjøpt kommer her: Hvilken bil? VW Touran 2.0TDI DSG Specs til bilen? 170HK/350NM (Uten chip) 204HK/400NM. (med chip) Sportsunderstell (senket 15mm.) 8,5x19" chromefelger med 235/25/19" Vredestein Ulytrac Skjørter rundt hele + front/hekk-spoiler. Adaptive Bi-Xenon lykter. Skinninteriør. Tiptronic (giring fra ratt) Garmin Nuvi 660 GPS (kjøpt ved siden av) Soundpakke med 8 stk. høytalere + subwoofer. Elektronisk to soners klimaanlegg. DSG (Direct Shift Gearbox) Parkeringssensor bak. +++++ Bilde er flott? Har ikke fått bilen enda. Hvor gammel er du? Jeg blir 31 år 27. juni. hvor har du fått pengene til bilen? Privatleasing. Bilen koster meg ca. 3000 kr. i mnd. ved innskudd på 65.000 kr. Dissepengene fikk jeg fra innbytte av min gamle bil. (Golf 2002 mod.) Penger til overs er kjekt og ha Lenke til kommentar
fAight Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Hvilken bil? Bmw 116i '05 Specs til bilen Ikke no særlig, men den holder for meg. Bilde er flott *to be continued* Hvor gammel er du 26 hvor har du fått pengene til bilen Jobb+lån Endret 3. april 2007 av fAight Lenke til kommentar
KenFoto Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Hvilken bil? Audi A4 2.8 Quattro '95 Specs: - 174hk/250NM originalt - Rieger RS-four frontfanger - Rieger bakfanger - Rieger sideskjørt - Rieger vinge - Rieger bakrutesenker - Facelift-lykter - Nye baklykter - Sota sideblinkers - 19" RS6 felger (Solgt) nye BBS-felger på tur - Gule koni senkesett 35mm - Sota alle ruter utenom frontruta - Xenon kjørelys - Xenon kurve/tåkelys - Åpent luftfilter (Simota) - Karbon-panser - Karbon-cupleppe - Modifisert RS4 grill - Black Diamond bremseskiver - Ferodo Racing klosser - Holder på å oppgradere stereo-anlegget i disse dager. Bla montert en Pioneer DEH-P9800BT-spiller samt 2x12" pioneer spl subber. Bilde er flott Flere bilder finnes på: http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=4667 Hvor gammel er du? 23 Hvor har du fått pengene til bilen? Hard jobbing + lån Alt som er gjort med bilen har jeg gjort selv! Endret 28. februar 2007 av K_nn_th Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvilken bil?Audi A4 2.8 Quattro '95 Specs: - 174hk/250NM originalt - Rieger RS-four frontfanger - Rieger bakfanger - Rieger sideskjørt - Rieger vinge - Rieger bakrutesenker - Facelift-lykter - Nye baklykter - Sota sideblinkers - 19" RS6 felger (Solgt) nye BBS-felger på tur - Gule koni senkesett 35mm - Sota alle ruter utenom frontruta - Xenon kjørelys - Xenon kurve/tåkelys - Åpent luftfilter (Simota) - Karbon-panser - Karbon-cupleppe - Modifisert RS4 grill - Black Diamond bremseskiver - Ferodo Racing klosser - Holder på å oppgradere stereo-anlegget i disse dager. Bla montert en Pioneer DEH-P9800BT-spiller samt 2x12" pioneer spl subber. Bilde er flott Flere bilder finnes på: http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=4667 Hvor gammel er du? 23 Hvor har du fått pengene til bilen? Hard jobbing + lån Alt som er gjort med bilen har jeg gjort selv! 8044059[/snapback] Peeeen Lenke til kommentar
ghia01 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Har en Ford Sierra 2.0 GL 85 mod som bruksbil. Og det er en jernhest av en bil, aldri no kødd me den Starter alltid! og god å kjøre som forder flest Har også en 85 Scorpio 2.0i Ghia på gårdsplassen, en helt nydelig bil! men den trenger litt fiks for å komme på veien igjen Selv er jeg også 85 modell Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Har en Ford Sierra 2.0 GL 85 mod som bruksbil. Og det er en jernhest av en bil, aldri no kødd me den Starter alltid! og god å kjøre som forder flest 8071031[/snapback] Min bror har en Sierra 2.0 IS som han kjørte lenge, og det var en drittbil ifølge han selv. Han sier han bytta topppakning på den 1 gang i året. Bilen var forøvrig litt snodig i måten man stoppet den på. Man kunne ta av tenningen, men man måtte ta på fjernlyset for at den skulle stoppe helt. Lenke til kommentar
ghia01 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Alle gamle biler har særheter! De fleste IS er har vært hardt brukt siden de var nye. Og de er i dag over 20 år gamle! Jeg har vært borti flere sierraer som er kjørt langt over 500 000! Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Blei en dobbelpost gitt... Endret 22. mars 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hvilken bil: Peugeot 406 98mod 2.0l turbo @ 150hk Specs til bilen: Hengerfeste Lettmet. felg sommer Lettmet. felg vinter Metallic lakk CD-veksler Elektriske seter m. memory Elektriske speil El.vinduer Farget glass Klimaanlegg Midtarmlene Multifunksjonsratt Oppvarmede seter Radio/CD Regnsensor Sentrallås Servostyring Skinninteriør ABS-bremser Airbag foran Sideairbager Startsperre Stålbjelker Bilde er flott: Hvor gammel er du: 24år Hvor har du fått pengene til bilen: Banken Lenke til kommentar
Afterburner Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Hvilken bil?: Opel Astra stv 2003mod Specs til bilen: Interiør fra Irmscher: ------------------------- Kromringer varmeapparat Kromringer speedometer Alu ratt Alu midtkonsoll Alu girkule Alu girspakomramming Alu girbelg Alu håndbrekk Alu håndbrekksbelg Alu plate under håndbrekk Alu pedaler Alu dørlåspinner Alu I-Astra terskellister Gulvmatter Midtarmlene Eksteriør fra Irmscher: -------------------------- Frontfanger m/grøftelys Bakfanger Sideskjørt Panserforlenger Takvinge Speil Grill Emblemer på dørlister Øvrig eksteriør ----------------- Profftonede ruter rundt om Sorte In-Pro baklykter Sorte In-Pro sideblinklys MS Design øyelokk Blåkrommede detaljer i motorrom Panserløftere Eksos med utløp på hver side Alu takantenne Senket 40mm Bakhjul spacet ut 11mm på hver side (sommer) Stickers i frontrute + bakruter Hoen Xenonmatch pærer i nær-, fjern- og kurvelys Hoen parklys Felger: PLW (ProLine Wheels) 8x18 ET35 Dekk: 215/35-18 Falken FK-451 Stereo: Pioneer DEH-P8600MP Bilder er flott: http://images4.fotopic.net/?iid=y86agt&outx=800&quality=70 Endret 22. mars 2007 av Juballong Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det er en stykk meget pen Astra du har der, Juballong! Lenke til kommentar
Afterburner Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hjertelig takk for det, hyggelig å høre Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 HYL! Jeg vil ha sånn astra! Specs på motor? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 HYL! Jeg vil ha sånn astra! Specs på motor? 8218138[/snapback] 100 gamp ville jeg tippe...orginalt vertfall Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Bortsett fra litt slapp motor, ser denne bilen utrolig flott ut! Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Mulig jeg har postet her før. Ikke sikker. 2000 Volvo V70 2,4 bensin. 140 hester. Automat (AW5 kasse) Dobbel klimasone 4x el. vindu El.speil m/varme Metallic lakk. Månestøv. Skifter farge etter lyset. Sølv i sol og gull om natten. Oppv. seter Sentrallås Sideairbag Tre imit. interiør hengerfeste osv osv osv. Men alt dette er vel standard idag så det er vel ingen vits i å legge til alt. Endret 24. mars 2007 av Jan-Inge Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hvilken bil? Har faktisk 3-4 biler nå.. Tar å skriver om 3 av dem (siden Fiaten ikke er noe å skrive om(tipo)) 2000 Citroën Xsara Collection Edition 1982 Volvo 242 DL 1986 Volvo 244 Specs til bilenE Xsara, denne bilen er da altså bruksbilen min. Hatt den rundt 2 uker. Driver for tiden med å slenge inn 2 forsterkere, dvd-spiller og litt div som jeg har liggende.. Kjøper også snart nye 17 gjennom jobben (NDI) og får en kompis fra Opems pulverlakkering til å lakkere dem en custom farge til meg, senk kommer og.. 242, dette er prosjektbilen min.. Går for 500+ Lesjaförs fjærer Bilstein Club-Sport dempere Tremec TKO600 gir B230FK motor, med standard veiv,SPM h-profil råder og Venoliastempler til 8:1 kompresjon,porta 405-topp med 38/46 mm ventiler,T5-Racekam turbo fra Full Race (650hk) og datasprut Tar-OX bremser ++++ OBS! Mye igjen... 244'en, selges 305 V8, 155/320 originalt, har en større holleygasser nå. Th350 Gir 16bbs Eneste å si om den børsa Bilde er flott Xsara BILDE 242 BILDE 244 BILDE Hvor gammel er du Jeg er 22 år (84 modell) hvor har du fått pengene til bilen Jeg har jobbet i noen år.. Jeg har også hatt noen andre biler.. 1979 Volvo 242 [BILDE] 1995 Golf 3 TDK [BILDE] 1986 Ford Sierra 2.0L [BILDE] 1997 Citroën Saxo 1,6 Automat [BILDE] 1994 Honda Crx Del Sol [BILDE] Lenke til kommentar
geil Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei Første post på bilforumet her, så kan jo slenge inn min bil. Har hatt den i tre dager, og er strålende fornøyd hittil. Hvilken bil: Audi A6 1,8T 1998-modell Specs til bilen: 150hk, 210 nm Noe detaljert utstyrsliste har jeg ikke i hodet, men har alufelger med Vredestein Sportrac på sommer og stålfelg med Nankang på vinter, ABS-bremser, kollisjonsputer i hytt og gevær, sportsunderstell, radio/CD-spiller. Ellers er den i original utførelse, og med unntak av litt steinsprut og småriper i god stand. Forstilling, turbo og bremser er nye. Bilde foran: Bilde bak: Jeg er 21 år og har jobbet mye og lånt av banken. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei Første post på bilforumet her, så kan jo slenge inn min bil. Har hatt den i tre dager, og er strålende fornøyd hittil. Hvilken bil: Audi A6 1,8T 1998-modell Specs til bilen: 150hk, 210 nm Noe detaljert utstyrsliste har jeg ikke i hodet, men har alufelger med Vredestein Sportrac på sommer og stålfelg med Nankang på vinter, ABS-bremser, kollisjonsputer i hytt og gevær, sportsunderstell, radio/CD-spiller. Ellers er den i original utførelse, og med unntak av litt steinsprut og småriper i god stand. Forstilling, turbo og bremser er nye. Bilde foran: Bilde bak: Jeg er 21 år og har jobbet mye og lånt av banken. 8231604[/snapback] Fin bil detta! Men hengerfeste hadde jge tatt av da Motoren er sikkert også helt grei til den bilen. Samme motoren i denne som i den gamle Golf GTI. Med tanke på at denne bilen er en del tyngre, så bør man ikke ha noe mindre motor enn dette. Selv så ville jeg godt for en TDI... Men men... flott bil er det vertfall! Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 6500kr så har du BSR chip på 209hk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå