Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvem er dere, hvilken bil har dere?

Cossie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken bil?

2000 Volvo V70 2,4

Specs til bilen

2,4 liter bensin på 140 hk, 5 trinns automat, dobbel klimasone. Ellers det meste.

(Fristende med chip og 188hk)

48HK ekstra av chip på en sugemotor?? :ohmy:

6888135[/snapback]

Helt riktig:

http://www.bsrab.se/products/n314/t645/

Eller:

http://www.bsrab.se/products/n332/t510/

Ikke 100% hvilken. Samme effekt

Endret av Jan-Inge
Lenke til kommentar
Jeg har en 88" Ford Scorpio 0,2i som er skikkelig stygg,når folk snur seg er det fordi de snur seg bort..

Kanskje like greit det da den har blitt en "hybrid" etterhvert med 2,8i turbo m.m.

Effekt:har ikke peiling,men det er mere enn nok.(sliter ordentlig med feste)

Et evigvarende renoveringsobjekt.. :hmm:

6799182[/snapback]

0,2 altså, økonomiutgave eller :p e jo digg me ulv i fåreklær da :p

Lenke til kommentar

Alder/sted: 18 år / Nøtterøy

Lappen: Hatt den et par uker nå

Skole: Forkurs på Høgskolen i vestfold

Bil: Mercedes Benz 123 1978 240TD 4T Manuel

Hvordan?: Pappa kjøpte ny i 1978, så brukte mamma den mye så fikk bror lappen, så kjøpte han seg annen bil så nå er den min :D.

Bilen har gått over 490K ingen deler annet en slite deler er bytta. (Den er faktisk lilla, men MØRK lilla. Ikke så ille som en skulle tro)

Bedre bilde kommer.

Foresten tøff bil du har Leach :thumbup:

Er det den med turbo? Hvis det er det heter den isåfall 300TDT og de fikk man kun med automat kasse og har 125HK, derimot er det den uten turbo (300TD) fikk man den med andre flere kasser og den har kun 88HK.

TD= Touring Diesel

TDT= Touring Diesel Turbo

Men uansett knall biler de 123 bortsett fra rusta :D

post-27482-1158788901_thumb.jpg

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
Alder/sted: 18 år / Nøtterøy

Lappen: Hatt den et par uker nå

Skole: Forkurs på Høgskolen i vestfold

Bil: Mercedes Benz 123 1978 240TD 4T Manuel

Hvordan?: Pappa kjøpte ny i 1978, så brukte mamma den mye så fikk bror lappen, så kjøpte han seg annen bil så nå er den min :D.

Bilen har gått over 490K ingen deler annet en slite deler er bytta. (Den er faktisk lilla, men MØRK lilla. Ikke så ille som en skulle tro)

Bedre bilde kommer.

Foresten tøff bil du har Leach  :thumbup:

Er det den med turbo? Hvis det er det heter den isåfall 300TDT og de fikk man kun med automat kasse og har 125HK, derimot er det den uten turbo (300TD) fikk man den med andre flere kasser og den har kun 88HK.

TD= Touring Diesel

TDT= Touring Diesel Turbo

Men uansett knall biler de 123 bortsett fra rusta :D

6905339[/snapback]

Hehe takk, i lige så ;) Er ikke helt god i det der, men en ting kan si at den som hadde bilen før meg - har skiftet motor. Nå ble den på 125 hp. Så det så. Navnet er 300TD og den er med Turbo.

Har din 88hp da? Bilen din har en fin historie.

Det er sikkert mange som hadde min før, etter på hadde faren min han for 6 år eller noe, så kjøpte han seg en ny - MB 300 TB 97mod. En fin sedan. Så fikk jeg den som bursdagsgave. Faktisk så har vi 3 Merca i familien, mamma har også en 190 benzin..

Sånn, nå har jeg oppdatert min forrige innlegg. Har faktisk fått førerkort nå. :w00t:

Lenke til kommentar
Hehe takk, i lige så ;) Er ikke helt god i det der, men en ting kan si at den som hadde bilen før meg - har skiftet motor. Nå ble den på 125 hp. Så det så. Navnet er 300TD og den er med Turbo.

Det er sikkert mange som hadde min før, etter på hadde faren min han for 6 år eller noe, så kjøpte han seg en ny - MB 300 TB 97mod. En fin sedan. Så fikk jeg den som bursdagsgave. Faktisk så har vi 3 Merca i familien, mamma har også en 190 benzin..

Sånn, nå har jeg oppdatert min forrige innlegg. Har faktisk fått førerkort nå.  :w00t:

6940199[/snapback]

Gratulerer med lappen :thumbup:

Min har nokk kun 75Hk :p går ikke akkurat unna i den bilen. Skulle gjerne hatt en 123 med 300 motoren og 5 trinn girkasse i personbil.

Verste med 4er motoren er at den rister noe helt grusomt og bråker en del mer en 5erne.

Historien til bilen er kanskje lettere fin, untatt at den ikke er i veldig god stand når det kommer til karoseri og slikt. Veldig mye rust på den. Men alt av maskineri er 100%.

Mye mercer i familen her også, 123 240TD, 190D, A-klasse 170CDI og S 320CDI ^^.

Hvordan er forbruket på bilen? (Ved økonomisk kjøring blandet) Min ligger på 0.7-0.75 på mila.

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar

Sånn, nå har jeg oppdatert min forrige innlegg. Har faktisk fått førerkort nå.  :w00t:

6940199[/snapback]

Gratulerer med lappen :thumbup:

Min har nokk kun 75Hk :p går ikke akkurat unna i den bilen. Skulle gjerne hatt en 123 med 300 motoren og 5 trinn girkasse i personbil.

Verste med 4er motoren er at den rister noe helt grusomt og bråker en del mer en 5erne.

Historien til bilen er kanskje lettere fin, untatt at den ikke er i veldig god stand når det kommer til karoseri og slikt. Veldig mye rust på den. Men alt av maskineri er 100%.

Mye mercer i familen her også, 123 240TD, 190D, A-klasse 170CDI og S 320CDI ^^.

Hvordan er forbruket på bilen? (Ved økonomisk kjøring blandet) Min ligger på 0.7-0.75 på mila.

6949190[/snapback]

Thx!

Hm jeg trodde at 4 cilinder går mye stilligere enn 5, speciellt hvis det er benzin... hvis det var det du mente.

Min bruker desverre 0,8..

Rust må du få bort med en gang! Jeg blåste sand og malt den med arkanol etter på. Så nå har jeg veldig lite rust. Hvis du passer på bilen din så kan du ha den i mange mange år fremmover. ;)

ps. Med dine 75 hk kan du sikkert slå meg på farten bare fordi at det er benzin, men min er mye sterkere :)

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvilken bil? - Bmw 320i E30

Specs til bilen - Gått snart 170000 km, har 129 hk, forrige eier monterte servo, sentrallås og alarm, satt inn sportseter, m-tech ratt og girkule.

Bilde er flott

post-97298-1160606818_thumb.jpg

post-97298-1160606510_thumb.jpg

post-97298-1160606523_thumb.jpg

post-97298-1160606534_thumb.jpg

post-97298-1169389938_thumb.jpg

Hvor gammel er du - Er 17, fyller 18 i februar så satser på lappen da.

Hvor har du fått pengene til bilen - Salg av moped og sparing (litt fra konf.)

Endret av heismann-h
Lenke til kommentar

Hvem er jeg?

John Petter, 18 år og elev på videregående skole.

Hvilken bil?

Ford Fiesta 1.4IS 1989-modell.

Specs til bilen

Bilen har ganske mye originalt ekstrautstyr, som følger med IS-utgaven:

- RS-felger (13 tommer ;))

- 1000-meter lykter

- 1.4 liters motor som yter rundt 75hk.

- 5-trinns manuel girkasse

- Svart metallic-lakk

- Sportsratt

- Litt mer "sportslige" seter enn originalen

- CD-spiller

- Kjørt 127 000 km.

Hvor har du fått pengene til bilen?

Har jobbet og tjent opp litt penger.

Bilde:

Har ikke fått tatt så mange egne bilder enda, så setter inn et av bildene som selger tok:

2001883319726033516_rs.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...