Hefla Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Tro hva dere vil..... kanskje jeg lyver nå? Jeg sier aldri sannheten, hvertfall ikke på nettet..... hehe... 6154101[/snapback] Tja... Bilen er fortsatt til salgs og etter å ha tittet på dine andre innlegg tviler jeg også på om du er 28... Del på to og vi er nærmere sannheten. Men jeg setter ihvertfall strek for den diskusjonen her. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Er det dette man kaller å bli tatt på fersken :!: Synd at det er noen som skryter på seg biler dem ikke har, og det er nok flere av dem her inne... (sørgelig) Endret 22. mai 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) 18 år.. Kjører Audi A6 2006 modell.. 2.0 TDi motor på 186 spreke hingster og et lite føll.. Utstyr utover standard: Sportsseter i skinn/alcantara BOSE surround system DVD Navigasjon CD veksler Telefonforbedring (bluetooth) S-Line eksteriørpakke Xenon Plus - Adaptive xenon lys Akustisk parkeringssystem Innsvingbart hengerfeste Oppbevaringspakke Festesystem for bagasjerom Bagasjeromspakke Førerinformasjonssystem med fargedisplay Solbeskyttelsesgardin for bakrute (elektrisk) og sideruter bak (manuell) Multifunksjons sportsratt Cruisecontrol Lyspakke 18" Pirelli P-Zero sommergummi plassert på BBS 14 ekers + + + Flere bilder kommer.. =) Endret 23. mai 2006 av a_strann Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) * 6155919[/snapback] Bra å se at det er flere audigutter her! Har du tunet motoren? 2.0tdi har vel bare 140hk orginalt? Edit: Litt offtopic... Hvordan synes du bluetoothen funker? På pappas a6 sliter jeg alltid med den. Noen ganger funker det helt fint mens andre ganger ringer det ingen steder eller kun i mobilen... Endret 22. mai 2006 av Hefla Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 halloiuens er 20år, fast inntekt, kjøpe min første bil for 2 uker siden, allerede kjørt 1800km. er en Mitsubishi Colt 1,6liter med automat kasse. var litt skeptisk til automat først, men det er gøyalt det å. bildet suger. nye felger kommer om ikke så leng håper jeg, håper å få bestilt de i dag, blir nok kanskej OZ 16". vurderer også eksos i rustfritt fra remus, og hel-lakkering ettersom den er ganske slitt i lakken og har en tidligere lakkjobb som er utført med bind for øynene! :idioter: bilen har bare gått 52.000km, og er en 92-modell Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Bra å se at det er flere audigutter her! Har du tunet motoren? 2.0tdi har vel bare 140hk orginalt? Edit: Litt offtopic... Hvordan synes du bluetoothen funker? På pappas a6 sliter jeg alltid med den. Noen ganger funker det helt fint mens andre ganger ringer det ingen steder eller kun i mobilen... 6155954[/snapback] Har chippet motoren ja.. =) var igrunn nok krefter som det var, men litt ekstra pulver måtte jeg ha.. Bluetoothen fungerer helt utmerket hos meg.. aldri hatt noen problemer i det hele tatt.. Har konfigurert min Nokia 6260 til å koble seg på automatisk, slik at det bare er til å hoppe inn og begynne å kjøre.. Audi er tingen vet du Edit: skriveleif Endret 22. mai 2006 av a_strann Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Bra å se at det er flere audigutter her! Har du tunet motoren? 2.0tdi har vel bare 140hk orginalt? Edit: Litt offtopic... Hvordan synes du bluetoothen funker? På pappas a6 sliter jeg alltid med den. Noen ganger funker det helt fint mens andre ganger ringer det ingen steder eller kun i mobilen... 6155954[/snapback] Har chippet motoren ja.. =) var igrunn nok krefter som det var, men litt ekstra pulver måtte jeg ha.. Bluetoothen fungerer helt utmerket hos meg.. aldri hatt noen problemer i det hele tatt.. Har konfigurert min Nokia 6260 til å koble seg på automatisk, slik at det bare er til å hoppe inn og begynne å kjøre.. Audi er tingen vet du Edit: skriveleif 6156056[/snapback] Du henger her inne å ja! Fin bil du har! Edit: Quota feil innlegg, men var A_strann jeg sikta til Endret 22. mai 2006 av sigurd90 Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Du er over alt du sigurd Ja, du vet.. Strann familien og Audi.. Det er ekte lidenskap.. (eller tilfeldighet.. hvem vet) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Litt frekt kanskje men, hvordan har du råd til dette? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Litt frekt kanskje men, hvordan har du råd til dette? 6159686[/snapback] Jeg er siste del i NOKAS ranet Neida.. må da bruke penger på noe Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 er 36 år med saab 99 73 mod her er den før sandblåsing,sveising,sparkling og klar te lakkering sandblåsing klar te lakkering lakkering de er så like så eg lasta opp feil bilde Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Den svarte der var FRESH, Pc.. Undres om din ser likedan ut om noen måneder/år.. Lenke til kommentar
nokia4life Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Er det dette man kaller å bli tatt på fersken :!: Synd at det er noen som skryter på seg biler dem ikke har, og det er nok flere av dem her inne... (sørgelig) 6155784[/snapback] Slemme hele gjengen her azz.... drømme bilen min jooo Hehe, vi slutter med det her, vil ikek ødelegge hele emnet.... Og jeg har ikke BILEN lenger, har bare kjørt den i 2 uker Lenke til kommentar
nokia4life Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 nokia4life, PWND :!: 6163566[/snapback] PWNED Deluxe skal jeg si deg..... De folka her følger med ordtentlig Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Den svarte der var FRESH, Pc.. Undres om din ser likedan ut om noen måneder/år.. 6160163[/snapback] he he kan jo hende eg går beserk med sveiseapperatet worklogg saab 99 73 mod Endret 23. mai 2006 av pc`baby Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Har nå blitt 18 år, og har en audi 80 cabriolet 1995 model. 2.0l - 4 sylindra - 85 kw.. JEEEEJ som har rulla 140 000 km. Det som er gjort: Skifta til hvite blinkers, skifta til TSW Catalunya 18" med Fulda Exelero 225/40. Det som skal gjøres: Få inn ett bedre anlegg. Kanskje senke, vet ikke helt enda. Også lakkere litt. Endret 5. august 2006 av black_sheep Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 22 år -Audi A4 1.8 2000-mod, hentet personlig fra tyskland i -02 -Senket(med kun fjærer) 35/40mm -17" RS4-felger Banken og jobben, iom at jeg kjører i jobbsammenheng på km, betalte.. Lenke til kommentar
supermannen87 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Er 18 år, blir 19 nå i sommer. Har hatt lappen i snart 1 år (Fikk lappen 10 dager etter 18 årsdagen) Kjører en BMW 2002 Touring 1974 model. Den er ikke helt strøken, bare overflaterust og litt rust framme og bak ved kanalene. Ellers er det en 2 liter som orginalt har 100 hk, men som nå yter litt mere pga to dobble weber DCOE 45 forgassere, kvasskam og effektannlegg Bilen har jeg så og si fått av pappa, men til onformasjon så betalte pappa 4000 kr for bilen for snart 5 år siden. Da jeg ikke kan med bildefunksjonen får det utebli Men denne skal restaureres Lenke til kommentar
DODweb.org Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hvilken bil? '78 Pontiac Bonneville Grand Safari (1 av 2 på veien i europa?) -'68 Pontiac 400 Big Block -HydraMatic3 elns kasse -elektrisk altmulig (diffsperre, fleste vinduer, seter, ac, osv osv) -ned-trimma til en ~200 hk, men blir å sette inn nytt insug, gasser osv nå siden den ikke skal brukes daglig. '89 Dodge RAM 350 Van -360 EFI small block av ukjent årgang og nok hester. -3trinns+elektrisk overdrive -elektrisk cdspiller.. -ASS racing bøtteseter -Luigi lakka tre-ratt -gangstercap, steinsprutskydd, taklamper og komp.horn. Og diskokule. -ellers så tight og fin at audiane i nabolaget hadde trøbbel med å dra forbi i svingane. -første og beste bilen. Ingenting hittil jeg ville byttet den inn i når det kommer til kjøreglede. -kommer seg aldri ut av garasjen lengre, da jeg flyttet hjem fra sverige og norske toll-mennesker ville ha rundt 170'000,- i moms for den. -kjøpt for 10'000 SEK den dagen jeg var på sessjon. Vist er bilde av bilen(e) fint. Synd jeg bare hadde K700'n med sist jeg var der. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hvor gammel er du: 20, snart 21. hvor har du fått pengene til bilen: Dodgen: komf + stipend på videregående. Pontiacen: var vel en av de ytterst skjeldne gangene jeg klarte å spare litt uten å bruke det på ny PC. det var "mine" biler. Til daglig bruker jeg en '92 GMC Suburban med en herlig liten 6,2l diesel, min far påstår at den er hans men jeg er uenig.. Ellers disponerer jeg rimelig fritt: - 2006 volvo v50 med en 1,6l turbodiesel - 1993 Golf III. Den er grønn, og oljelampa har pipi i... 4 år? Nuff said. - '93 Mitsubichi SpaceWagon. huff. til salgs. - '66 Scania Vabis buss ting, 11L rekke-sekser, 12,5 meter. turbuss. - '60 Ford F450 Wrecker. 2 Volvo B20 sveisa sammen til V8. DoNotExceed speed: 80. - 96 Opel Corsa 1,2liter sak. blå. Står i tyskland. long story. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå