sofarot Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Men, alle rutene kan være sota viss det er levert slik fra fabrikk? Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Fabrikk er jo noe annet.. Men jeg har vært en stund i "bil-sote-reklame" bransjen nå, så jeg har ikke sett noen enda.. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Hvilken bil? Volkswagen Touareg Specs til bilen! 313hk TDi? Sier vel det meste? Omtrent alt mulig tenkelig tilleggsutstyr Bilde er flott: Ganske lik, samme farge etc etc Hvor gammel er du 16 hvor har du fått pengene til bilen jeg? pappa betaler! Endret 2. februar 2006 av @daniel89j Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Samme bil som Martin Andresen på landslaget ja.. Hehe.. Fått den? Du er jo bare 16/17? Når får du lappen da? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Ikke min nei Eier den ikke, men kan kjøre den for det Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Ikke min nei Eier den ikke, men kan kjøre den for det 5542167[/snapback] Ahh ok Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Ikke min nei Eier den ikke, men kan kjøre den for det 5542167[/snapback] Jaha Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Øvelseskjøre tenker jeg Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 thats right, oje Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Beklager, men jeg takler ikke de "spoilerne" som er på slike biler.. Lenke til kommentar
thlangva Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Har Porsche Cayenne Turbo og BMW M5 Sorry har ikke bilder:( Lenke til kommentar
espkul Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 OG jeg har Koenigsegg!! Porsche Cayenne må være den verst designete bilen noen gang.... Kan noen med hånden på hjertet si at den er pen? iallfall ikke forfra! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Synes du ikke den er pen er det noe galt i verden. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 For å dra det litt mer off-topic når vi først er det: Den bilen er ikke mye vakker, nei... Lenke til kommentar
espkul Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Fete felger og kule potter, men jeg tenkte først og fremst på fronten... vanvittig tragisk... ser ut som dem har glemt å designe fronten. De bila der selges bare på grunn av EN ting; at det står porsche i grillen! Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Pen bil! Fete felger. Skikkelig Party - bil hvilken merke er det? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Pen bil! Fete felger. Skikkelig Party - bil hvilken merke er det? 5554719[/snapback] Porsche Cayenne?, flotte felger, ja. Endret 5. februar 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 En liten kose SUV med 455hk :/ Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 For å si litt mer om den Porscha.. Det er ikke en original en.. espkul: Da er vi enige om en ting, den ser ikke ut!! Jeg takler ikke rumpa på den, og det er IKKE en front som ser ut til å "ville suuuuge deg opp".. (sitat fra Jan-Erik Larssen i Autofil) Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) porche er noe jeg aldri skal ha, må bli 911 turbo i såfall. noe som ALDRI kommer til å skje... bruker heller penga på en VW bus(elns) de er litt tøffe da. skal man ha "racerbil/sportsbil" så må man dra det så langt at det bli lambogini eller ferrari elns... men for de penga kan man style en skyline(r34) elns VELDIG mye. tenker litt forsikring på ferrari også så kan man kjøpe seg en ny bil i året for de penga tenker jeg. vet ikke jeg har ikke peiling.... BTW. har ikke peiling på hvordan jeg skriver "lambogini" så det ble slik Endret 6. februar 2006 av oddis89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå