Arodem Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Det er langt over 1000 ganger så mye som figuren koster i butikken.Produksjonsfeil sørget for at denne figuren ble solgt for 180 000 kroner Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 180,000 kroner fordi det mangler en del? Jeg kan forstå at man vil betale ekstra for noe spesielt, noe man kan vise frem og si at "denne finnes det bare en av i hele verden", men en dukke uten bein? De fleste velbrukte dukker ender opp på denne måten, med manko på både en og to kroppsdeler 1 Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Jøss, ser ut som jeg skal kjøpe meg ett par, rive av beina på de og sende de ut på ebay. 1 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 180,000 kroner fordi det mangler en del? Jeg kan forstå at man vil betale ekstra for noe spesielt, noe man kan vise frem og si at "denne finnes det bare en av i hele verden", men en dukke uten bein? De fleste velbrukte dukker ender opp på denne måten, med manko på både en og to kroppsdeler Tror den aldri blir tatt ut av boksen, og derfor forblir den en freak i forhold til de som blir maltrakterte pga slitasje. Men du skal uansett ha for mye penger og være eksepsjonelt interessert i spill-samling for at dette skal være verdt det Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Hadde kanskje skjønt det om det var en figur som var veldig sjelden uten et slikt handicap også, som ble laget tidlig i spillindustriens verden. Hvis ikke ... neh.. why? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) Jeg fikk en gang et donald-blad hvor leken var ødelagt... Mon tro hvor mye jeg kunne ha fått hvis jeg bare hadde tatt vare på den. Endret 12. desember 2014 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Like dyre som felgene på bilen min. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Jeg gir meg over. Nå er det samleverdi på feilproduserte ting som hadde gått i søppla om fabrikken var litt mer omstendelig. 1 Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Beste er jo de "usynlige" Amiiboene som til stadighet blir lagt ut. http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/876/605/068.jpg Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 alt for og være "spesiel" dessvere er det så mange feil produserte ting med amiboer at det er rart at fårsat er så høgt marked på dem :S Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 En ting er å jo kjøpe disse til en absurd høy pris, men spørsmålet er jo om den vil fortsette å stige i pris, slik at kjøper evt. kan tjene noen kroner på et senere tidspunkt? Skeptisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå