Torstein Norum Bugge Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Standardtastaturet ditt er ikke alltid best.Dette er de beste Android-tastaturene Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Har testet SwiftKey, Swype, Go og Google, men det orginale HTC sense tastaturet (One M7) er rett og slett best! Det eneste av disse som enkelt og uten frustrasjoner lar deg kombinere "neste ord" forslag, sveiping og stol-på-det-jeg-skriver inntasting. Har dessuten alle vanlige emojis uten at de er "androidifisert". Skulle gjerne hatt apk'en så jeg kunne brukt dette på ikke-HTC telefoner også... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 HTC One(M7) tastatur FTW! har prøvd de andre å er ikke fonøyd med dem... 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Er kjempe fornøyd med tastaturet som følger med Z2. Virker som om den også lærer ord man bruker mye etterhvert som man skriver. Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Jeg brukte swiftkey en stund før Android 5 rullet ut til min telefon. HTC M8 som jeg endret til Google play edition. Jeg syns stock tastaturet fungerer utmerket. Endret 15. desember 2014 av seppo- 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg