OF5 Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Ja, så jeg var ute igår kveld. Våknet imorges og fant ut at jeg hadde fått meg et ganske dypt kutt rett under tommelen på venstrehånden som hadde gjort sånn at det ble en god del blod. Kom på både klær og sengetøy, men det har også kommet på jakken min. Er en litt tykk vinterjakke som jeg ikke helt husker merket på(langt å gå ned i gangen for å sjekke ), altså ikke dun. Kan slike jakker vaskes i vaskemaskin? Eller er det andre måter å fjerne flekken på, dersom det er mulig da? Dumt jeg ikke merket det med en gang da, er vel 9-10 timer siden det må ha skjedd frem til nå når jeg fant ut av det. Er heller ikke sikker på om dette er riktig sted å poste tråden. Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Det fremgår av lappen om jakken kan vaskes i maskin eller ikke. Er du usikker på hva symbolene betyr - oppsøk et kvinnelig individ.Kan også gi deg tips om at iskaldt vann fjerner blod mye enklere enn lunket/varm vann gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå