Lifeform Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Hei, Er det noe område hvor jeg kan se alle enheter som er koblet opp mot Google-synk? Tenker da spesielt på om det er noe måte å få Google Chrome unsynkronisert på en PC.Hadde nylig et innbrudd hos naboen hvor jeg synkroniserte Chrome på laptoppen hans. Politisak nå, men skulle da gjerne ha fjernet denne synkroniseringen, så ikke folk kommer seg inn på kontoen min.Var passord på Windows-kontoen og knust laptop skjerm (blei brukt med en projektor), men likevel greit å få dette fjernet. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Det du teknisk sett skulle gjort her er vel å slette de lokalt synkroniserte dataene på den pcen. Iogmed at dette kan bli litt vanskelig i dette tilfellet ville jeg endret passordet på kontoen min. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 https://myaccount.google.com/ Logg inn og gå ned til Devices Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå