Jotun Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Når kona mi sin iPhone 4s med siste ios blir oppringt fra svigermor og svigerfar som har like telefoner, så slutter det ikke å ringe hos svigers etter at kona har svart. Det er altså summetone lyd oppå samtalen. Samme har skjedd andre veien, men ikke like ofte. Skjer aldri når eg, uten ios, ringer henne. Eller andre. Ingen andre som har kommentert det hvertfall..... Noen gode ideer? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Det har skjedd meg en gang med 5S, men jeg tror det er mobilnettet som kødder. Hadde det vært telefonen ville det skjedd oftere og med alle man ringte til. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Mhmm... Mulig. De har ventelo mens hun har tele2. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Er dette noe som kom med siste iOS 8.1.1/8.1.2? Eller har det vært ved flere oppdateringer? Hva hvis svigers ringer din telefon? Eller hva om du og kona byttelåner telefon, hvis SIM-kortene er like store? Skjer det hver gang fra svigers og under hele samtalen? Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Når kona mi sin iPhone 4s med siste ios blir oppringt fra svigermor og svigerfar som har like telefoner, så slutter det ikke å ringe hos svigers etter at kona har svart. Det er altså summetone lyd oppå samtalen. Samme har skjedd andre veien, men ikke like ofte. Skjer aldri når eg, uten ios, ringer henne. Eller andre. Ingen andre som har kommentert det hvertfall..... Noen gode ideer? Det skjer kun når svigers ringer? Og de tar ikke hintet? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Det er hennes foreldre ? Skal teste å bytte sim kort! Det har begynt den siste tiden. Så en av de nyere oppdateringene tenker eg. Eg tenker ios relatert siden alle er på samme og det skjer ikke med andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå