Joachim_F Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 En av de første skyte/rollespillhybridene får nytt liv i dag.Husker du nittitallsklassikeren Strife? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Aldir sett\hørt om, har spilt siden spectrum 48k så har fått med meg det meste, men blank her. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Jeg derimot spilte dette veldig mye når det kom. Hadde bare en demo av det, men demoen var ganske lang. Husker jeg likte det veldig godt, men fant aldri fullversonen av det i noen butikk. Skal ta en tur inn på steam nå, om det ikke er så dyrt, skal jeg ha det Lenke til kommentar
Kaesar Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Ah, husker jeg la inn utallige timer i demoen til dette spillet. Var fantastisk moro så jeg tror jeg må pelle litt på dette om det ikke koster en formue Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Koster bare en femtilapp. Verdt det. Lenke til kommentar
andakanda1 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Fekk først ein demo av dette her eg hadde når eg var ung. Var lett inne på Top 10 lista mi av games når eg var liten. For et par år siden fekk eg tak i heile greia og rundet det, har tålt tidens tann! Veldig gøy og veldig bra spel som funker over fleire sjangrer! Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå