Tunky Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Haha, Cazorla tar en Pirlo.. Pirlo? Det der er "en Panenka".. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2014 Håper jeg faen ALDRI får se Dummett på venstreback igjen. Satan for en dårlig spiller han er på venstreback. Han er ikke stort bedre på høyreback heller da? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Haha, Cazorla tar en Panenka.. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Haha, Cazorla tar en Pirlo.. Pirlo? Det der er "en Panenka".. Han spilte ikke mens jeg levde, så derfor blir det "en Pirlo". Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Han er ikke stort bedre på høyreback heller da? Han er kompetent som midtstopper. Faktisk, helt utrolig egentlig. For han er drittdårlig ellers. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2014 Ainsley Maitland-Niles får sin deby! Herlig! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Tiote hadde jeg betalt for å bli kvitt, håper noen er dumme nok til å kjøpe han. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Ainsley Maitland-Niles får sin deby! Herlig! 97-modell og debut i PL... Hva har jeg gjort med livet mitt så langt? Ingenting. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Ainsley Maitland-Niles får sin deby! Herlig! Han har allerede hatt sin deby. I CL da, skal det sies. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Ainsley Maitland-Niles får sin deby! Herlig! 97-modell og debut i PL... Hva har jeg gjort med livet mitt så langt? Ingenting. Tenkte akkurat det samme haha. Moro for han da! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2014 Ainsley Maitland-Niles får sin deby! Herlig! 97-modell og debut i PL... Hva har jeg gjort med livet mitt så langt? Ingenting. Deprimerende saker. Ainsley Maitland-Niles får sin deby! Herlig! Han har allerede hatt sin deby. I CL da, skal det sies. yeah, no shit. Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Haha, og med Ødegaard så begynner vi å få spillere født etter VM 98, Brazil mot Norge, osv. Triste greier. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Haha, Cazorla tar en Pirlo.. Pirlo? Det der er "en Panenka".. Han spilte ikke mens jeg levde, så derfor blir det "en Pirlo". Lol. Kaller du Cruyff-vending for *sett inn random navn som finter mye*-vending også da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå