Arodem Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Lekkede e-poster avslørte en rykende fersk samarbeidsavtale med Nintendo.Sony skal lage animert Super Mario Bros.-film Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Enda godt den blir animert. Super mario med ekte skuespillere synes jeg ikke så mye om. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Husker jeg så Super Mario Bros. når den kom ut i 93, og synes den var fantastisk god. Nå skal det sies at jeg var 7, så noe kritisk tankegang var vel helt fraværende. Har ikke turt å se den igjen da jeg er helt sikker på at minnene blir knust. On topic; Ser frem til en animert film, blir sikkert bra! Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Husker jeg så Super Mario Bros. når den kom ut i 93, og synes den var fantastisk god. Nå skal det sies at jeg var 7, så noe kritisk tankegang var vel helt fraværende. Har ikke turt å se den igjen da jeg er helt sikker på at minnene blir knust. On topic; Ser frem til en animert film, blir sikkert bra! Har faktisk sett den originale første serien i senere tid. Den er fortsatt mer enn godkjent hos meg 1 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Skal ikkje mye til for og slå den første filmen Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Husker jeg så Super Mario Bros. når den kom ut i 93, og synes den var fantastisk god. Nå skal det sies at jeg var 7, så noe kritisk tankegang var vel helt fraværende. Har ikke turt å se den igjen da jeg er helt sikker på at minnene blir knust. On topic; Ser frem til en animert film, blir sikkert bra!Har faktisk sett den originale første serien i senere tid. Den er fortsatt mer enn godkjent hos meg Serien er ikke det samme som filmen. Dette var TV-serien: Dette var filmen. Mario og Luigi Gombaa Bowser 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Husker jeg så Super Mario Bros. når den kom ut i 93, og synes den var fantastisk god. Nå skal det sies at jeg var 7, så noe kritisk tankegang var vel helt fraværende. Har ikke turt å se den igjen da jeg er helt sikker på at minnene blir knust. On topic; Ser frem til en animert film, blir sikkert bra!Har faktisk sett den originale første serien i senere tid. Den er fortsatt mer enn godkjent hos meg Serien er ikke det samme som filmen. Dette var TV-serien: Dette var filmen. Mario og Luigi Gombaa Bowser Sier ikke at serien var det samme som filmen, se førstepost Serien var god som animert, men Super Mario med ekte skuespillere er bare tull. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Sier ikke at serien var det samme som filmen, se førstepost Serien var god som animert, men Super Mario med ekte skuespillere er bare tull. Ja. Det vrengtpolvott som nevnte filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå