Lisbeth Grendal Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Grønnfink Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Hei, grønnfinken er en vanskelig fugl å ta gode bilder av syns jeg, denne er fanget i et flott lys og mot en lekker bakgrunn..teknisk veldig bra og fin positur Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Kommer i samme klasse som Oddmunds svarttrostbilde. Sylskarpt, og med fin positur. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Bælsur i oppsynet som vanlig denne grønnfinken. Fint komponert i godt lys med ditto skarphet som igjen gir fine farger og detaljer. Litt sjatteringer og ørlite støy i bakgrunnen gjør sitt til at den ikke fremstår altfor glatt. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Nydelig dette !! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Hei, Lisbeth. Dette er nok et av de beste grønnfinkbildene jeg kan huske å ha sett, med flott positur, svært god skarphet / eksponering, realistiske farger og en matchende, uforstyrrende bakgrunn, - her stemmer alt ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Hei, grønnfinken er en vanskelig fugl å ta gode bilder av syns jeg, denne er fanget i et flott lys og mot en lekker bakgrunn..teknisk veldig bra og fin positur Mvh Oddmund Tusen takk Oddmund, for hyggelig tilbakemelding. Er helt enig i at grønnfink ikke er den letteste å få gode bilder av. Den har farger som kan være vrien å få naturtro, og vanskelig å få fram detaljer på. Med heldig lys kan det lykkes. Denne gangen hadde jeg kanskje flaks. Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Kommer i samme klasse som Oddmunds svarttrostbilde. Sylskarpt, og med fin positur. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar, for svært hyggelig tilbakemelding. At du synes bildet kommer i samme klasse som Oddmunds fantastiske svarttrostbilde, gjør at jeg virkelig føler meg beæret. Tusen takk Vennlig hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Bælsur i oppsynet som vanlig denne grønnfinken. Fint komponert i godt lys med ditto skarphet som igjen gir fine farger og detaljer. Litt sjatteringer og ørlite støy i bakgrunnen gjør sitt til at den ikke fremstår altfor glatt. Roar Ja, Roar ! Grønnfinkene ser så gretne ut, at de nesten er i stand til å smitte en stakkar til å bli i dårlig humør. Jeg fikk noen bilder av grønnfinkene denne dagen, og du skal vite at jeg plukket ut den som så minst sur ut. Tusen takk for din alltid hyggelige og lærerike tilbakemelding Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Nydelig Tusen takk Rolf Magne, for hyggelig kommentar Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Nydelig dette !! Tusen takk Torhild, for hyggelig kommentar. Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Hei, Lisbeth. Dette er nok et av de beste grønnfinkbildene jeg kan huske å ha sett, med flott positur, svært god skarphet / eksponering, realistiske farger og en matchende, uforstyrrende bakgrunn, - her stemmer alt ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert. Det er jammen ikke enkelt "å hoppe etter Wirkola", som det heter. Det er så mange flinke "hoppere" her inne, med stilkarakter 19 - 19,5 - 19,5 osv , og det spørs om det ikke er du som er selveste "Wirkolaen" på fuglefotografering her inne. Etter bl.a. deg, har man lett for å lande på kulen, eller få et elendig nedslag. At du i dag synes jeg gjorde et greit hopp, kom over kulen, og fikk til et bra nedslag, gjør at jeg jeg ikke kan annet enn å løfte skia over hodet .... Tusen takk Albert. Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Liker komposisjonen, flott bilde. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 13. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2014 Liker komposisjonen, flott bilde. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding tomme86 Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 16. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2014 nydelig Tusen takk for det Knut S Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg