Gå til innhold

Oslo 2014

HSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra mitt ståsted som fotograf er dette et velkomponert bilde. Detaljer som at du har fått med lyset i displayet fra mob.tlf, og at alle tre parene med lyskastere kommer fram mellom seilmastene. Joda, synes dette er bra jeg !

(Men som Kneppen kanskje vil fremføre, litt kutt i toppen hadde ikke skadet )

Vennlig hilsen Ragnar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fra mitt ståsted som fotograf er dette et velkomponert bilde. Detaljer som at du har fått med lyset i displayet fra mob.tlf, og at alle tre parene med lyskastere kommer fram mellom seilmastene. Joda, synes dette er bra jeg !

(Men som Kneppen kanskje vil fremføre, litt kutt i toppen hadde ikke skadet )

Vennlig hilsen Ragnar

Hei

Takk for en hyggelig kommentar Ragnar. Jo, det kan være at det kan kuttes litt annerledes, vi får se om Kneppen kommer på banen med noen råd..

Henning

Lenke til kommentar

Ja, ganske riktig som Ragnar sier så ville et toppkutt ikke vært av veien. Vekke med halvparten av det som befinner seg mellom mastetopper og øvre ramme så får du et mer spennende format også.

Muligens et forsiktig kutt i venstresiden også der en presenning el. likn. akkurat i kanten kan føles negativt.

Ellers fint komponert bilde der tåka fremstår som fotografens venn.

Siden det gikk med en hel time må det vel finnes flere resultater herfra som kanskje kommer etter hvert?

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, ganske riktig som Ragnar sier så ville et toppkutt ikke vært av veien. Vekke med halvparten av det som befinner seg mellom mastetopper og øvre ramme så får du et mer spennende format også.

Muligens et forsiktig kutt i venstresiden også der en presenning el. likn. akkurat i kanten kan føles negativt.

Ellers fint komponert bilde der tåka fremstår som fotografens venn.

Siden det gikk med en hel time må det vel finnes flere resultater herfra som kanskje kommer etter hvert?

Roar

Takk for gode tips igjen Roar. Jo ser absolutt hva du mener både på topp og til venstre. Jeg liker å holde meg til standard-formater, i dette tilfelle 2/3 som jeg bruker mest. Primært fordi det gjør det lettere med print osv. Jeg skal prøve litt forskjellige utsnitt og se om jeg finner noe som passer bedre, for du har helt rett - det er nok litt for mye luft i topp. Flere bilder ja, du skal ikke se bort fra at det dukker opp et til her en dag.

Absolutt et velkomponert bilde! Guffent, men skal det jo väre ;) Med kuttinga til Kneppen blir det perfekt. Stöyen kler jo faktisk bildet :)

Takk for det Rolf. Jo støyen kler kanskje bilde til en viss grad, men jeg synes selv det er litt mye.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Det meste er vel sagt allerede, så jeg hiver meg bare på:-) Det at vi fotografer stopper opp og glemmer verden med alle dens gjøremål, er nok ganske utbredt. Må ta de viktige tingene først, må skjønne.

Det finnes pappa, mamma og velferdspermisjoner. Hva med fotopermisjon som var fleksibel. Dvs. Ta den ut når en ønsker, og varer så lenge det er plass på brikka....

Flott dette Henning og skjønner godt du ble for sein på jobb. Hvis sjefen har noenlunde peiling, vil jeg tro du ble tilgitt kjapt:-)

Lenke til kommentar

Det meste er vel sagt allerede, så jeg hiver meg bare på:-) Det at vi fotografer stopper opp og glemmer verden med alle dens gjøremål, er nok ganske utbredt. Må ta de viktige tingene først, må skjønne.

Det finnes pappa, mamma og velferdspermisjoner. Hva med fotopermisjon som var fleksibel. Dvs. Ta den ut når en ønsker, og varer så lenge det er plass på brikka....

Flott dette Henning og skjønner godt du ble for sein på jobb. Hvis sjefen har noenlunde peiling, vil jeg tro du ble tilgitt kjapt:-)

Takk Pentaxen. Jo da sjefen er heldigvis ganske grei å ha med å gjøre, så det er ikke noe problem.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...