Tarzan93 Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 God morgen. Jeg har lenge sett på benkoppvaskmaskiner. Nå har jeg veldig lyst på en. Noen som har en å anbefale som ikke er veldig dyr? Hvordan fungerer det med tilkobling? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) Hei, kjøpte meg en billig sak fra Elkjøp til 2000kr å den fungerer supert. Gamle ketchup fat blir strålende rene selv på hurtigvask(1 time)Søk etter Matsui så kommer den nok opp. Visst det har vært oppvaskmaskin i huset før, så er det godt mulig du har en sånn her kran under kjøkkenbenken Visst ikke, så må du nok få en rørlegger på besøk. Endret 12. desember 2014 av KimWhinesAlot Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Hei, kjøpte meg en billig sak fra Elkjøp til 2000kr å den fungerer supert. Gamle ketchup fat blir strålende rene selv på hurtigvask(1 time) Søk etter Matsui så kommer den nok opp. Visst det har vært oppvaskmaskin i huset før, så er det godt mulig du har en sånn her kran under kjøkkenbenken 10438544_333495656833894_8458929470871348077_n.jpg Visst ikke, så må du nok få en rørlegger på besøk. Jeg har sett litt på den fra Matsui. Det er denne du har ? Får du plass til alt du skal vaske opp, eller er det noen tallerkener som supper i taket ? Hvordan er støynivået. Prisen er jo ganske bra Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) Ja det er den jeg har. De største tallerkene kan være litt knot å få inn, men man kan bøye forsiktig på pinnene slik at du får de mere på skrå å da går det fint. Støynivået er ikke plagsomt høyt, men den er litt rar å stopper opp nå og da i ca 15 minutter før den starter igjen å jeg skvatt litt til de første dagene for jeg trodde den var ferdig å vaske Jeg bruker mest 1 times vask for det ser nå ut som alt er rent da. Edit: anbefaler at du bruker pulver istedenfor tablettene man får kjøpt, har skjedd noen ganger at tabletten ikke faller ut av tingelingen(vet ikke hva det kalles for) man putter den i å da blir det ikke rent. Endret 12. desember 2014 av KimWhinesAlot 1 Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Hei, kjøpte meg en billig sak fra Elkjøp til 2000kr å den fungerer supert. Gamle ketchup fat blir strålende rene selv på hurtigvask(1 time) Søk etter Matsui så kommer den nok opp. Visst det har vært oppvaskmaskin i huset før, så er det godt mulig du har en sånn her kran under kjøkkenbenken 10438544_333495656833894_8458929470871348077_n.jpg Visst ikke, så må du nok få en rørlegger på besøk. Jeg fant en fra logik til 2995. Den skulle være veldig stillegående så jeg prøver den Jeg har gjenger på vansken, men jeg trenger kanskje adapter av et eller annet slag. Jeg skal koble den direkte til vannkranen, og jeg tror det beste er å ha avløpsslangen i vasken siden jeg leier. Tror ikke det har vært koblet til en oppvaskmaskin her før. Jeg kan ikke lage hull i benkplatene heller, så da er det eneste løsningen jeg har. Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Ja det er den jeg har. De største tallerkene kan være litt knot å få inn, men man kan bøye forsiktig på pinnene slik at du får de mere på skrå å da går det fint. Støynivået er ikke plagsomt høyt, men den er litt rar å stopper opp nå og da i ca 15 minutter før den starter igjen å jeg skvatt litt til de første dagene for jeg trodde den var ferdig å vaske Jeg bruker mest 1 times vask for det ser nå ut som alt er rent da. Edit: anbefaler at du bruker pulver istedenfor tablettene man får kjøpt, har skjedd noen ganger at tabletten ikke faller ut av tingelingen(vet ikke hva det kalles for) man putter den i å da blir det ikke rent. Godt du nevnte det med pulver. Skal teste det ut. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Tror det er første gangen jeg har tatt bilde av oppvasken min Men som du ser så er det rimelig greit med plass. Leste litt om de som hadde kjøpt den å de klaget på dårlig plass? Det er jo klart at du får jo ikke stappet like mye inn i en benk oppvaskmaskin som man får i en ordinær oppvaskmaskin. Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) Tror det er første gangen jeg har tatt bilde av oppvasken min Men som du ser så er det rimelig greit med plass. Leste litt om de som hadde kjøpt den å de klaget på dårlig plass? Det er jo klart at du får jo ikke stappet like mye inn i en benk oppvaskmaskin som man får i en ordinær oppvaskmaskin. 1979748_333502073499919_391763527498425978_n.jpg Se der, ja . Får faktisk inn en del oppvask. Ja, jeg lest litt om de som klaget på dårlig plass Får oppvaskmaskinen din vann direkte fra vannkranen? Eller har du koblet den til vannet under vasken? Jeg skal ned på elkjøp etterpå. Hvis jeg blir misfornøyd så kan jeg få pengene tilbake. Stikker også innom bademiljø. Jeg trenger garantert en adapter sak ,kanskje noen pakninger også siden jeg skal prøve å koble den direkte til kranen Endret 12. desember 2014 av Robinhood93 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Jeg har koblet den til under vasken på røret som har kaldtvann. Skulle også prøve å bare finne adapter fra kjøkkenkrana å koble til der, men det må visst spesial lages. Du har ikke prøvd å høre med husverten om h*n kunne ordnet en rørlegger å få gjort det skikkelig med en gang? Visst du skal skru den av og på hele tiden så vil gjengene etterhvert bli slitt. Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) Jeg har koblet den til under vasken på røret som har kaldtvann. Skulle også prøve å bare finne adapter fra kjøkkenkrana å koble til der, men det må visst spesial lages. Du har ikke prøvd å høre med husverten om h*n kunne ordnet en rørlegger å få gjort det skikkelig med en gang? Visst du skal skru den av og på hele tiden så vil gjengene etterhvert bli slitt. Tror ikke det går. Hvis det blir ordnet så må jeg uansett lage hull i benkplata og det veit jeg er helt uaktuelt. Jeg har en brannslange koblet til under vasken. Det går sikkert an å koble den til der, men det tror jeg ikke jeg får lov til. Da må uansett skapdøra stå åpen... Hva hvis jeg kjøper en adapter sak å setter den på krana? Den kan sikkert stå på hele tiden, så det bare blir gjengene på adapteren som blir slitt? Jeg kommer uansett til å være hjemme når benkoppvaskmaskinen går. Hvis det blir et problem så kan jeg levere den tilbake til Elkjøp, eller sette den oppå vaskemaskinen på badet. Endret 12. desember 2014 av Robinhood93 Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Jeg må levere tilbake oppvaskmaskinen jeg kjøpte. Jeg fikk det ikke til uansett hvor mye jeg knotet. Uansett hvilken side av vasken det stod, gikk det ikke. På høyre side av vasken ville den ikke fått strøm. På venstre siden kræsjet den i lysrøret under benken. Hvis jeg flyttet den lenger bort, kunne jeg ikke legge røret i vasken lenger. Det endte med at jeg ga opp hele prosjektet. Skal tilbake til Elkjøp seinere å lever den tilbake. Fikk skikkelig trenings økt. Flytter 24 kg frem å tilbake, opp å ned. Jævlig teit innpakning å. Bunnen på esken henger ikke sammen med veggene. Jeg har tatt vare på de båndene som hold esken sammen. Teipa litt, også så jeg håper den holder seg frem til jeg kommer til Elkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå