356speedster Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Komplett har Abit AN7 Hovedkort Socket A, SATA, µGuru til salgs. Kortet er ikke listet opp på Abit sine sider ennå, men ut fra hva jeg kan lese om µGuru så kan dette bli et kommende favoritt kort for overklokkere :-) Noen som vet når de kommer til landet? på komplett sine sider står det 10 dagers leveringstid, men av erfaring med Komplett kan de 10 fort bli til 30 lange dager :-( Lenke til kommentar
Chief Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Det vil nok ta lenger tid enn som så. Om du leter etter kortet på abit sine sider, så sliter du nok litt med å finne det der. Jeg fant det verken på den norske, eller den amerikanske siden. Mulig det er å oppdrive på en av de andre sidene, men jeg tviler litt. Komplett har ikke noe direkte link til produktet, så det er nok noe som ankommer markedet om kort tid. 10 dager tviler jeg sterkt på. Og når det har ankommet markedet går det fortsatt litt tid før komplett har produktet i sine hyller. Kortet er iallfall ganske bra ser det ut som. uGuru brikken har fått mye skryt. Håper det er OTES kjølesystem på det også, så de kan levere med noen fete transistorer, som tåler litt trøkk. -Chief- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå