Ovidia2 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 The bodyguard Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Hei, TCL Photography. Her viser du styrke, - perfekt belysning viser alle strukturer på kroppen, ned til hvert minste hårstrå ! Fargene er behagelige, og den mørke bakgrunnen matcher hudfargen og bidrar til å framheve motivet. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Hjertelig takk Albert!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Som vanlig svært god lyssetting og oppstilling av objekt. Skulle gjerne også sett en svart/hvit versjon. Men ikke mye å utsette på dette her nei ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Flotte brunspraya kroppslinjer her, Tove. Jeg synes å skimte en kanskje litt slapp venstre rompeballe som kunne blitt fiksa på apparat for akkurat den muskulaturen vet jeg fra den tia jeg sjøl pompa jern 4 dager i uka.. Men kanskje tar jeg feil så det bare er skyggene som spiller meg et puss. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg