Gå til innhold

Ødelagt PS4 kontroller (vil ikke lade. Hvordan returnere?)

Neonex

Anbefalte innlegg

Hei.

Kjøpte ps4 hos elkjøp. Har ikke brukt ps4en enda, men åpnet esken og har brukt kontrolleren på ps3.

Kontrolleren nekter å lade. Funket greit i starten, men etter 1 "tømming", så nekter den å lade. Når jeg plugger kabelen i, så flasher den oransje i 2 sek (og så slår det oransje lyset seg av, mens den er plugget i. Når den lader skal den jo vise konstant oransj). Den kan brukes når den er plugget i, men den lader ikke noe. (Har patchen som skal gjøre at den kan brukes trådløst på ps3, noe den også gjorde før batteriet gikk tomt).

Har jeg ikke kabel, flasher den blått i 2 sek og starter ps3en, men så slår den seg av.

Har prøvd med 2 forskjellige kabler, så kabelen er ikke problemet.

Hvordan går jeg frem for å få returnert kontrolleren? Skal jeg bare ta den med inn til elkjøp og så gir de meg en ny evt sender den i retur til sony for reparasjon (regner ikke med de gidder det), eller må jeg ta direkte kontakt med sony selv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar. Som sagt, ikke feil med lading. Har prøvd med skikkelig mini-usb lader (tror den er til min fra sitt kamera eller noe), prøvd den i stikkontakt, stasjonær pc og 2 laptoper - lader ingen steder. Det med pulseringen har du nok rett i, bare liten faktafeil fra min side.

Lenke til kommentar

Hvordan går jeg frem for å få returnert kontrolleren? Skal jeg bare ta den med inn til elkjøp og så gir de meg en ny evt sender den i retur til sony for reparasjon (regner ikke med de gidder det), eller må jeg ta direkte kontakt med sony selv?

Ta kontakt med Sony kundeservice på telefon. Du trenger ikke kvittering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...