Neonex Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Hei. Kjøpte ps4 hos elkjøp. Har ikke brukt ps4en enda, men åpnet esken og har brukt kontrolleren på ps3. Kontrolleren nekter å lade. Funket greit i starten, men etter 1 "tømming", så nekter den å lade. Når jeg plugger kabelen i, så flasher den oransje i 2 sek (og så slår det oransje lyset seg av, mens den er plugget i. Når den lader skal den jo vise konstant oransj). Den kan brukes når den er plugget i, men den lader ikke noe. (Har patchen som skal gjøre at den kan brukes trådløst på ps3, noe den også gjorde før batteriet gikk tomt). Har jeg ikke kabel, flasher den blått i 2 sek og starter ps3en, men så slår den seg av. Har prøvd med 2 forskjellige kabler, så kabelen er ikke problemet. Hvordan går jeg frem for å få returnert kontrolleren? Skal jeg bare ta den med inn til elkjøp og så gir de meg en ny evt sender den i retur til sony for reparasjon (regner ikke med de gidder det), eller må jeg ta direkte kontakt med sony selv? Lenke til kommentar
Ali al-shemmari Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Hvordan legger jeg ut innlegg ? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Den skal ikke lyse konstant oransje.Når min lader pulserer det oransje lyset. Prøv å lade den i en enhet med sterkere ampere på UBS-en. Bruk gjerne en iPhone eller Android-lader.Min Andriod-lader klarer DS4 rimelig raskt. Og mye raskere enn PS4 alene. Tror ikke det er feil på din DS4, men kanskje brukerfeil. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Takk for svar. Som sagt, ikke feil med lading. Har prøvd med skikkelig mini-usb lader (tror den er til min fra sitt kamera eller noe), prøvd den i stikkontakt, stasjonær pc og 2 laptoper - lader ingen steder. Det med pulseringen har du nok rett i, bare liten faktafeil fra min side. Lenke til kommentar
K2D Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Hvordan går jeg frem for å få returnert kontrolleren? Skal jeg bare ta den med inn til elkjøp og så gir de meg en ny evt sender den i retur til sony for reparasjon (regner ikke med de gidder det), eller må jeg ta direkte kontakt med sony selv? Ta kontakt med Sony kundeservice på telefon. Du trenger ikke kvittering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå