Boffen01 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Ville styrt unna de versjonene av Lenovo u330p som ikke har touch hvis ikke det har fått bedre skjerm enn den notebookcheck testet. De målte lystyrken til bare 105cd som er litt svakt selv for innendørsbruk. Hvis du skal ha den i f.eks. et godt belyst klasserom/kontor kan det bli litt tungt å lese. Ser ut til at touch-versjonen har mye bedre lystyrke, men da må du klare deg med en irriterende blank skjerm. Foreslår denne: http://www.proshop.no/Baerbar/HP-ProBook-430-G2-2456642.html?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite Er vel omtrent identisk med Lenovoen bortsett frå lysstyrken ja. Men trur ikkje lysstyrken blir noke stort problem, og designen på Lenovoen frista litt meir Bollen HP laptopen er bra for word og andre ting. Ikke gå etter utsendet da kan du bli lurt Edit: Vet ikke om lenovo har så bra vifter Endret 11. desember 2014 av Boffen01 Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Trur nok begge er like gode til arbeid, og det er tross alt ei jente som skal ha den Då tels designen en del . Asus zenbook ser også bra ut, men er 1000kr dyrare og ikkje noke særleig betre ytelse uten at ein går enda lenger opp i pris, og den ytelsen er forsåvidt unødvendig Lenoven med enda betre design https://www.dustinhome.no/product/5010777931/u330p?ssel=true?utm_campaign=mediehuset&utm_source=prisguide.tek.no&utm_medium=pricecompare#specifications Lenke til kommentar
Boffen01 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) deleted Endret 11. desember 2014 av Boffen01 Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Jeg har ca 140cd og synes det er i minste laget på godt belyst kontor. Da tror jeg 105cd kan bli en stor ulempe. Ville styrt unna de versjonene av Lenovo u330p som ikke har touch hvis ikke det har fått bedre skjerm enn den notebookcheck testet. De målte lystyrken til bare 105cd som er litt svakt selv for innendørsbruk. Hvis du skal ha den i f.eks. et godt belyst klasserom/kontor kan det bli litt tungt å lese. Ser ut til at touch-versjonen har mye bedre lystyrke, men da må du klare deg med en irriterende blank skjerm. Foreslår denne: http://www.proshop.no/Baerbar/HP-ProBook-430-G2-2456642.html?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite Det er skole pcen min faktisk HP lager bra laptoper, de var forferdelige på vifter før Er de bedre nå? Edit: Det er faktisk den pcen jeg har på skolen Ville ikke gått så langt å sagt at HP lager bra laptoper generelt. Men bedriftsmaskinene deres kan være gode, spesiellt Elitebook og Zbook som er mye dyrere. Forbrukerseriene har nok gererelt hatt alt for dårlige kjøleløsninger. Når det gjelder bedriftsmaskiner har kommer nok mye av BIOS-instillingen for at vifta alltid skal være aktiv på vekselstrøm har vært aktivert som standard. Endret 11. desember 2014 av Kongeskipet Lenke til kommentar
Boffen01 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Jeg har ca 140cd og synes det er i minste laget på godt belyst kontor. Da tror jeg 105cd kan bli en stor ulempe. Ville styrt unna de versjonene av Lenovo u330p som ikke har touch hvis ikke det har fått bedre skjerm enn den notebookcheck testet. De målte lystyrken til bare 105cd som er litt svakt selv for innendørsbruk. Hvis du skal ha den i f.eks. et godt belyst klasserom/kontor kan det bli litt tungt å lese. Ser ut til at touch-versjonen har mye bedre lystyrke, men da må du klare deg med en irriterende blank skjerm. Foreslår denne: http://www.proshop.no/Baerbar/HP-ProBook-430-G2-2456642.html?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite Det er skole pcen min faktisk HP lager bra laptoper, de var forferdelige på vifter før Er de bedre nå? Edit: Det er faktisk den pcen jeg har på skolen Ville ikke gått så langt å sagt at HP lager bra laptoper generelt. Men bedriftsmaskinene deres kan være gode, spesiellt Elitebook og Zbook som er mye dyrere. Mye av vifteproblemene har nok hørt til forbrukerseriene. Forbrukerseriene har nok gererelt hatt alt for dårlige kjøleløsninger. Når det gjelder bedriftsmaskiner har kommer nok mye av BIOS-instillingen for at vifta alltid skal være aktiv på vekselstrøm har vært aktivert som standard. Jeg har en HP laptop som jeg kjøpte for 6000Kr for 3 år siden. Den ble dårligere på grunn av at den hadde dårlig vifte og en venn av meg kjøpte samma med bare en Intel cpu istedenfor. Han sin HP laptop fikk blue screen og den mistet 4 GB ram på en eller annen måte... Edit kanskje bry seg litt mer om han som trenger hjelp... hehe Endret 11. desember 2014 av Boffen01 Lenke til kommentar
Newton Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Why the MacBook Air Is the Best Laptop You Can Buy . Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Why the MacBook Air Is the Best Laptop You Can Buy . Noken fordela med air i forhold til Lenovoen? Ja 150 gram lettare og 2 tima meir batteri, men det er ikkje viktig i detta tilfellet trur eg Lenke til kommentar
Newton Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) Why the MacBook Air Is the Best Laptop You Can Buy . Noken fordela med air i forhold til Lenovoen? Ja 150 gram lettare og 2 tima meir batteri, men det er ikkje viktig i detta tilfellet trur eg Ja, MacBook Air er bedre på alt. Den er raskere, har bedre byggekvalitet, bedre skjerm, tastatur og touchpad, raskere WiFi, har 2 USB 3.0 porter, DisplayPort og Thunderbolt, kort sagt bedre på alt som har med hardware å gjøre. Dessuten leveres den med OS X, som er fritt for bloatware som maser og gjør maskinen tregere (som kan være en pest og plage på billige Windows-maskiner), er oversiktlig og effektivt, har høy sikkerhet og er mindre utsatt for malware, og som holder maskinen rask og fin i årevis. Dessuten, mye fin og nyttig medfølgende programvare, og man kan selvsagt også installere Microsoft Office, alle de kjente Adobe-programmene, og mere til om ønskelig. MacBook Air er noe dyrere, men vil med stor sannsynlighet vare en god del lenger, og er definitivt verdt pengene (ville nok kostet på meg en versjon med 8GB RAM også - er fastloddet og kan ikke utvides senere). http://www.notebookcheck.net/Review-Lenovo-IdeaPad-U330p-Notebook.99952.0.html http://www.notebookcheck.net/Apple-MacBook-Air-13-MD761D-B-2014-06-Notebook-Review-Update.119805.0.html Endret 12. desember 2014 av Newton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå