smort1 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Infrastruktur? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Det er vel en laptop (eller noe annet skummelt) som er gjennomlyst i sikkerhetskontrollen på Gardermoen Endret 11. desember 2014 av rolfmm Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Sim City...? Det er nok et kretskort i high key:-) Kreativt er det i allefall. Viste ikke at det var konkuranser her, men en utmerket ide som en paralell til Dagens bilde. Mon tro hva smort1 eller andre har funnet i dag. Jeg hiver meg gjerne på:-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Det er vel en laptop (eller noe annet skummelt) som er gjennomlyst i sikkerhetskontrollen på Gardermoen Sim City...? Det er nok et kretskort i high key:-) Kreativt er det i allefall. Viste ikke at det var konkuranser her, men en utmerket ide som en paralell til Dagens bilde. Mon tro hva smort1 eller andre har funnet i dag. Jeg hiver meg gjerne på:-) Takker, til dere begge! Dere er Inne på noe der ja! Det er baksiden av en flatskjerm-TV (Samsung, trur eg det var)... Gjorde den litt om med "skisse-valg" i bildebehandlingen... Ble møtt av det synet når jeg stakk innom en lokal el-reperatør med min kjære og gamle Tanberg spolebåndopptaker... Syntes med det samme at det lignet et slags Google satelittbilde, litt zoomet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg