toddy21 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Hei. har en ps3 såm fyngerer helt fint utenom at viften skrur seg på og bråker veldig etter ca 10 til 15 min etter jeg begynner å spille. akurat som den blir veldig varm og viften starter på veldig høyt nivå? (hadde en projektor som gjore det samme)noen som vet hvordan man fikser dette?? Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Står PS3en din fri? Altså att viftene får luft og ikkje står tett til ein vegg, inni tett skap og lignende. Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 jo den står helt fritt på gulvet. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Har du prøvd den dere vifte test opplegget? Ei stund siden hadde PS3 no så trur var skru PS3en heilt av, hold inne eject knappen noen sekund så skru den på. Da skal viftene gå på fult og blåse ut støvet. Du kan eventuelt søke på google om det er ikkje sikkert husker det 100%... Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 hva er eject knappen? og hvor er den? Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Knappen du tar ut CDen med Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 jo jor det nå å det bråkte enda litt mer men hva skal jeg jør videre står å blinker rødt lys nå Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 jo jor det nå å det bråkte enda litt mer men hva skal jeg jør videre står å blinker rødt lys nå Slå den av å på igjen. Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 ps3'en fårtsetter å bråke likt som sist. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Da er det nok dessverre enten for mye støv å dritt i maskinen og viftene eller at kjølepastaen har tørket. Dette er noe som endel opplever. Da må du enten skru den opp å ordne selv. Eller sende den til service. Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 er det et stort problem å bruke ps3'en når den viften kommer på? når jeg kjenner bak er den lunket. virker ikke varm i det helle tatt. bare vifftene som sviver veldig mye. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 er det et stort problem å bruke ps3'en når den viften kommer på? når jeg kjenner bak er den lunket. virker ikke varm i det helle tatt. bare vifftene som sviver veldig mye. Viftene girer opp pga det blir for varmt. Mest trolig på GPU (skjermkortet). Blir det alt for varmt så vil maskinen sikkert slå seg av og du kan i verste fall få en defekt konsoll. Garantien din er sikkert gått ut om du har hatt den i endel år. Så jeg ville bare brukt den til den går i stykker...bare vær obs på å kopier ut dine savinger osv om du ikke brukere PS+ sin cloud tjeneste. Og at du kan måtte rote litt med å få plata ut om maskinen dør helt. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Det samme skjedde med min gamle PS3. Etter 6 år i tro tjeneste begynte vifta å gå på max, gjorde ikke noe med det og 1 måned før PS4 release så tok den kvelden for godt (nesten perfekt timing). Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 har ps4 også. men vet du om det er mulig å spille gta v online med folk på ps3? Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 kan det fynke å åpne den å sette på ny kjølepasta på GPU ' en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå