Gå til innhold

ps3 vifta bråker etter 10min

toddy21

Anbefalte innlegg

Hei. har en ps3 såm fyngerer helt fint utenom at viften skrur seg på og bråker veldig etter ca 10 til 15 min etter jeg begynner å spille. akurat som den blir veldig varm og viften starter på veldig høyt nivå? (hadde en projektor som gjore det samme)
noen som vet hvordan man fikser dette??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd den dere vifte test opplegget? Ei stund siden hadde PS3 no så trur var skru PS3en heilt av, hold inne eject knappen noen sekund så skru den på. Da skal viftene gå på fult og blåse ut støvet. Du kan eventuelt søke på google om det er ikkje sikkert husker det 100%...

Lenke til kommentar

er det et stort problem å bruke ps3'en når den viften kommer på? når jeg kjenner bak er den lunket. virker ikke varm i det helle tatt. bare vifftene som sviver veldig mye.

Viftene girer opp pga det blir for varmt. Mest trolig på GPU (skjermkortet). Blir det alt for varmt så vil maskinen sikkert slå seg av og du kan i verste fall få en defekt konsoll.

Garantien din er sikkert gått ut om du har hatt den i endel år. Så jeg ville bare brukt den til den går i stykker...bare vær obs på å kopier ut dine savinger osv om du ikke brukere PS+ sin cloud tjeneste. Og at du kan måtte rote litt med å få plata ut om maskinen dør helt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...